Kirby's Epic Yarn

Robot
Kirby's Epic Yarn

Den rosa bollen är tillbaka och den är mjukare än någonsin. Kirby's Epic Yarn är en praktfull smällkaramell för både stora och små barn.

#donkey-kong-country-returns-3d, #super-mario-galaxy-2


Medlem
Kirby's Epic Yarn

Förstår inget. orkar inte igenom första kvarten ens. känns som att titta på teletubbies eller nått. För barn - kanon, för mig - dret.

Medlem

Ett av väldigt få intressanta Wii-spel. Synd att det inte släpptes till DS istället.

Medlem

Bra recension, men lite sen känns de som

Medlem

Hehehe!! Ser riktigt härligt ut detta ska köpas

Medlem
Skrivet av Threeforce:

Bra recension, men lite sen känns de som

Njae... Europa release imorgon, men de som importerat eller spelat på annat sätt spelade nog igenom det i höstas.

Medlem

Fick mitt spel levererat i brevlådan igår. Hann spela några banor med flickvännen och det verkar lovande.

Medlem

Jag spelade igenom spelet när jag var sjuk sist. Kan inte påstå att jag tyckte det var särskilt roligt. Den totala avsaknaden av utmaning fick åtminstone mig att tappa motivationen helt. Säkert kanonkul för de små men jag kunde inte ta till mig det hela.

2 av 5 får det nog. Det fanns ändå några roliga inslag som höjer det till "godkänd"-nivå.

Medlem

Kirby's Epic Yawn?

Tyvärr ytterligare ett spel till Wii där spelet är riktat till dem som inte gått ut lågstadiet ännu. Trist.

1
Skriv svar