Sony chocksänker priset på PSP

Robot
Sony chocksänker priset på PSP

I USA, det vill säga. Prissänkningen är på 40 amerikanska dollar och gäller 3000-modellen. Sony i Europa tänker annorlunda.


Medlem
Sony chocksänker priset på PSP

terrorsänker?


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

Inaktiv

Sänk priset på spelen istället.

Medlem

hade dom haft det priset i sverige hade jag nog köpt en måste jag erkänna

Medlem

Dear Sony,

Kommer ni stämma mig om jag bestämmer mig för att importera en psp?

Medlem

Läste fel och trodde det var om PSP2 först, men gött mos


signatur

hejsanhejsanhejsan

Moderator | Testpilot

PSP är skit?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Fortfarande rätt billigt med 1400kr för en duglig konsol man kan ha med sig överallt och spela (t.ex nhl mot varandra varsomhelst)

Medlem

Snälla rara Fragzone, måste ni gå i Aftonbladets fotspår och sätta sensationsrubriker med ord som "chock" när det inte är i närheten av någon chock? Det finns ingen som är i chocktillstånd på grund av en prissänkning, så varför använda sådant urvattnat och sensationsinriktat språk?

Medlem

Problemet är väl mer att det knappt finns några spel värda att köpa...

Medlem

Äger redan än, men får hålla med föregående om att det saknas riktigt intressanta titlar. Finns såklart flera bra men ja....

Medlem

Sänker dom priset på PSP här med så ja, då köper jag en sådan.

Medlem

Det kommer nya spel varje vecka till psp på psn köper bara därifrån nu både "fulla" spel ps1 å minis. Har tex spel som ff7/angrybirds/breath of fire3/pixel junk monsters/locoroco/patchwork heroes/patapon2/worms battle islands å några till bla annat ca 10 minis. Alla från psn.

"Microsofts hatattack mot Sonys chocksänkning!"

Inaktiv

Hade nog kunnat tänka mig att köpa en om jag fick det för USA-priset.
Sen vettefan om jag hade köpt så värst många spel - hellre en dyr konsol som man kan jailbreaka då.

Medlem

"Chocksänkning" låter väldigt aftonbladigt må jag säga...

Medlem

TMO_KOTOR# Du verkar veta väldigt mycket om psp...

Medlem
Skrivet av Paladia:

Snälla rara Fragzone, måste ni gå i Aftonbladets fotspår och sätta sensationsrubriker med ord som "chock" när det inte är i närheten av någon chock? Det finns ingen som är i chocktillstånd på grund av en prissänkning, så varför använda sådant urvattnat och sensationsinriktat språk?

Går tyvärr mer och mer åt det här hållet här.
Känns som de snart kommer smyga in med kissies stureplans skandaler eller något annat skvaller och gå mer och mer ifrån menysystemet till en enda stor röra av reklam och missvisande rubriker!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Sjuk psykchocksänkning till attack i europa inom kort kanske?


signatur

Godspeed

Medlem

Blir <850 spänn. Import verkar värt om man vil köpa det.

Inaktiv

hade det kostat 499 inkl moms så hade jag köpt bara för att se vad det är för krafs .. och sen slängt i papperskorgen när jag tröttnat

Det borde vara samma pris över hela världen...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av Paladia:

Snälla rara Fragzone, måste ni gå i Aftonbladets fotspår och sätta sensationsrubriker med ord som "chock" när det inte är i närheten av någon chock? Det finns ingen som är i chocktillstånd på grund av en prissänkning, så varför använda sådant urvattnat och sensationsinriktat språk?

FZ använder aldrig sådant ovårdat språk i vanligt fall, därför var det kul att det dök upp här, jag tycker det passar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Skulle lugnt köpa en om den kostade runt tusenlappen som US-versionen. Finns många riktigt schyssta PSP-exklusiva titlar, speciellt om man är ett fan av den ... ja, mer japanska spelstilen! :>

Däremot känns det träligt att den har så stark konkurrans iom. Android och iPhone...


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

1
Skriv svar