Nordbor får extra L.A. Noire-godis

Robot
Nordbor får extra L.A. Noire-godis

Om du förhandsbokar Rockstars kommande deckare får du tillgång till gratis extramaterial. Det vill säga, om du bor i Norden.

#la-noire


Medlem
Nordbor får extra L.A. Noire-godis

Någon som läst om detta kommer släppas till PC? Är sugen på att införskaffa en Xbox-360 , men riktigt dåligt med pengar. Red Dead Redemption kom inte till PC och är riktigt sugen på att spela det samt dess DLC:

Medlem

För mycket GTA system inte för att jag inte tycker om GTA utan RDR var så och nu detta blir för mycket! Man borde göra lite annorlunda! Men men.... Anyway så håller jag med erection vart tog pc spekulanter vägen!?


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

@erection, Det finns inget som tyder på att det kommer släppas till PC. Rockstar har slutat utveckla för PC förutom när det gäller GTA-serien.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

webhallen säljer Nordic Limited Edition, man blir ju sugen på att förboka...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av StrongBad:

@erection, Det finns inget som tyder på att det kommer släppas till PC. Rockstar har slutat utveckla för PC förutom när det gäller GTA-serien.

Fast Rockstar utvecklar väll inte till PC utan portar bara.

Inaktiv

vad i helsike sysslar du med rockstar? ge oss PC gamers RDR o L.A.N! föresten, vill ni inte tjäna ännu mera pengar?

Inaktiv

Gillar upplägget med att DLC kommer som nya fall att utreda, det känns som att det kan vara en riktigt bra modell för implementering. Tummen upp!

Angående PC release så är det väl bara att bita ihop och inse fakta tyvärr, annars kan man lägga hur mycket energi som helst på att vara förbannad. Tyvärr...

Även om det blir extra uppdrag, så blir nog inte huvudspelet bättre...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av StrongBad:

@erection, Det finns inget som tyder på att det kommer släppas till PC. Rockstar har slutat utveckla för PC förutom när det gäller GTA-serien.

Btw. vart har du fått detta ifrån? Är det något som kan bekräftas med källa?
Att de gett upp PC för nya titlar är inget förvånande, men att de INTE gett upp PC för GTA serien??

Sry för dubbelpost

Medlem

Extra ammo jaa, tack för den. Jävla rockstar

Medlem

förbokat o klart, men misstänker att det kommer vara lika exklusivt som RDR Limited Edition.

1
Skriv svar