Ny video på Zelda: Skyward Sword

Robot
Ny video på Zelda: Skyward Sword

Det har varit tyst ett tag nu men äntligen visar Nintendo mer av nästa stora Zelda-titel.

#the-legend-of-zelda-skyward-sword, #the-legend-of-zelda-ocarina-of-time-3d


Medlem
Ny video på Zelda: Skyward Sword

Synd att Nintendo hanterat en av världens bästa serier så ansvarslöst. Tänk om man fått ett mörkt vuxenZelda med vacker grafik till X360 eller PS3...Istället har det reducerats till en wiimote-ploj.

Medlem

Oj, man kan hugga bitar hur man vill. I klass med MGS Rising då!

Man kan säga vad man vill om grafikstilen, men jag gillade Wind Waker, jag gillar det här och längtar efter spelet! Zelda är alltid storslaget!

Medlem

jag håller inte med dig nicbex, visst skulle det vara härligt med ett sånt Zelda som du beskriver men jag tycker inte att de har slarvat bort serien för det. Jag anser mer att de har varit trogna serien, som serien ska vara och har varit sedan 1992 med Link to the past, det var då de kunde nyttja färgskalan på riktigt första gången och har följt samma tema i stort sett hela tiden (menat i handling). Grafiken i WInd waker kan ju diskuteras men den är ju i alla fall färgglad

Medlem

tror det kommer vara bra spel, speciellt om man gillar Zelda som har varit. Dock precis som Nicbex säger. Tänk om vi fick se ett Zelda på ps3 eller boxen riktat mot lite äldre publik.. Jag skulle gillat!

Medlem

Men är tanken att man skall ha massa bilder på Wiimote's över hela spelskärmen?


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Jag gillar ändå det mer 'barnsliga' zelda eller vad man ska använda för uttryck, även fast jag skulle också vilja se ett vuxet så gillar jag zelda som det är nu!
Men, skulle gärna att det skulle släppas till ps3 istället lär väl aldrig hända..

Medlem

Varför tycker jag att gamecuben på sin tid var så mycket bättre en wii har varit dom senaste åren???

Medlem

Inte riktigt vad jag hade väntat mig rent grafiskt, lite Mario stil över det hela, men så länge det är roligt att spela så får det se ut hur f*n som helst.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Varför tycker jag att gamecuben på sin tid var så mycket bättre en wii har varit dom senaste åren???

Kanske för att Gamecube inte hade sämre prestanda än 64. Men istället så hade den faktiskt prestanda som nästan kunde jämföras med ps2 och xbox.3:e part utvecklarna fick då mer att jobba med.

Gamecube hade också mycket roligare spel enligt mig, Wii har faktiskt inga spel värt att nämna enligt mig. Kanske twilight princess, men det kändes ändå outdated redan när det kom.

Medlem
Skrivet av Natrium:

tror det kommer vara bra spel, speciellt om man gillar Zelda som har varit. Dock precis som Nicbex säger. Tänk om vi fick se ett Zelda på ps3 eller boxen riktat mot lite äldre publik.. Jag skulle gillat!

Det finns redan, men det heter Darksiders.

1
Skriv svar