Rykte: "Zelda All-Stars" under utveckling

Robot
Rykte: "Zelda All-Stars" under utveckling

I år fyller Zelda 25 och Nintendo hintar om att en jubileumsutgåva kan vara att vänta.

#super-mario-allstars-25th-anniversary-edition


Medlem
Rykte: "Zelda All-Stars" under utveckling

Wohoo HD version av alla zelda spel :U eller bara alla gamla spel i samlarutgåva till wii, som mario.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Redaktör
Ponny

The Legend of Zelda: Collector's Edition (ni vet, det till Gamecube?) på en Wii-skiva. Men det hade varit FANTASTISKT om de ansträngde sig mer än så. Just do it Nintendo!


signatur

En Bamseponny av folket

Go ahead, make my game.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Nu börjar det klia i spenderarfingrarna.

Medlem
Medlem

Snälla låt dett ske!

Medlem

Zelda Occarina of time I bättre graffe!? OMFG

Medlem

Oh hoppas det blir något episkt av detta!

Inaktiv

Skulle omedelbart köpa det om det släpptes till PC, men det känns väl inte så... eller?

Inaktiv

omfg, ge mig det till PC!!!!

Medlem

Haha var folk är lustiga. Nintendo skulle aldrig släppa det på PC, det förstår ni väl ändå!?

Medlem

Hahahaha, folk vill ha det till PC? Jag hoppas ni skämtar... xD

Medlem

varför inte pc? finns ju handkotroller till pc. och personligen är jag inte sugen på att äga en wii igen. alldeles för få spel som lockar. mario och zelda är väl de enda.

Medlem
Skrivet av DonneR93:

Zelda Occarina of time I bättre graffe!? OMFG

De lär ju exkludera Ocarina of Time iom att de ska släppa det till 3DS.

Jag tyckte Anniversary-boxen till Mario var så jävla slapp och ambitionslös. De släppte bara All-star-spelen (utan Super Mario World!). Det hade varit hur lätt som helst för dem att släppa ännu fler spel i samma box och komma upp i säljar-rekord-siffror men det skiter de i...

1
Skriv svar