Gears of War 3-betan startar 25 april

Robot
Gears of War 3-betan startar 25 april

Du som äger Bulletstorm Epic Edition kan börja lira redan 18 april.

#microsoft, #gears-of-war-3, #bulletstorm, #epic-games


Medlem
Gears of War 3-betan startar 25 april

omg, ska bli fett nice

Medlem

meh, vem bryr sig om ett sunkigt FPS när dragon age 2 och portal 2 släpps snart---


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av V1per:

meh, vem bryr sig om ett sunkigt FPS när dragon age 2 och portal 2 släpps snart---

Bland annat författaren till inlägget ovan ditt.

Medlem

@V1per Gears är inget FPS. Och eftersom de tidigare spelen sålt ett par miljoner ex så tror jag det är ganska många som bryr sig.


signatur

The cake is a lie...

Medlem
Skrivet av boboinho:

@V1per Gears är inget FPS. Och eftersom de tidigare spelen sålt ett par miljoner ex så tror jag det är ganska många som bryr sig.

Same shit, different names...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av V1per:

meh, vem bryr sig om ett sunkigt FPS när dragon age 2 och portal 2 släpps snart---

Gears of War krossar allt inklusive dig och dina åsikter.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Öppen beta för guld members eller måste man ha en nyckel? (Gissar på det sistnämnda)


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av V1per:

meh, vem bryr sig om ett sunkigt FPS när dragon age 2 och portal 2 släpps snart---

Gears of War krossar allt inklusive dig och dina åsikter.

Jaha, men då krossar det ju dig och alla andra också, så då försvinner helt plötsligt hela dess syfte vilket i korthet gör att det själv också går bort... Ja, inte mig emot att GoW 3 försvinner.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Palanor:

Öppen beta för guld members eller måste man ha en nyckel? (Gissar på det sistnämnda)

Dom har sagt att det ska vara en öppen beta för guldmedlemmar, och att dom som köpt Bulletstorm ska få tillgång till betan en vecka tidigare.
Sen om det stämmer när det väl är dags, det vet jag inte.


signatur

The cake is a lie...

Medlem

Då får man nytta av sin 48h kod som man legat och spart på i ett års tid tills slut (haft gold till för någon vecka sedan)

Medlem

Jag förstår inte riktigt. Jag har guld själv, men hur får jag tag i betan? Hittar inte den på Xbox Live. Behövs det en nyckel trots allt?

Medlem

Det är en öppen beta på så sätt att vem som helst kan förboka Gears 3 och få en nyckel. Finns sidor som ger bort nycklar också.


signatur

The cake is a lie...

1
Skriv svar