Crysis 2 nyttjar inte EA:s online pass

Robot
Crysis 2 nyttjar inte EA:s online pass

Det vill säga att du får inte med en engångskod som låser upp flerspelarfunktionaliteten, vars syfte vore att stävja begagnatmarknaden.

#crysis-2, #ea, #crytek


Medlem
Crysis 2 nyttjar inte EA:s online pass

Ahh ok väntar på 15mars då så får man se om d är något å ha först. Är rätt tjock på mp/fps spel så det blir nog inget köp men man kan ju alltid testa det.

Medlem

Trevligt, får hoppas de inte gör någon egen variant istället utan låter det vara gratis att spela även om man köpt begagnat
Dock kan jag förstå att tillverkare slänger med online pass krav, men nog tycker jag 5$ räcker, 10$ är ju klart i överkant, det kostar ju en DLC...

Medlem

Bokade spelet idag

Medlem

lol... roliga är att den behövs inte på xbox 360...


signatur

Requiēscat in pāce ~

Medlem

Kul att höra, dock drabbar det aldrig mig då jag köper spelen dag 1.. alltid!
Man vill ju inte vara sist liksom.. eller komma online och säga "hi.. i'm new" och få till svars "pfft.. old man.. the game is 4 days old.. your late"


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Vilken tur då att jag ändå bara skaffar det för SP. MP var ju bara tråkigt.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Verkar som alla missförstår artikeln? O.o

Det är ju en BRA sak.

Medlem

Vill ha DX11 dirr


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av master_chrille:

Vilken tur då att jag ändå bara skaffar det för SP. MP var ju bara tråkigt.

nono.

Mp är ju najs.


signatur

Rawr

Ish
Medlem

Stödjer ens konsol DX11? Känns ju annars som att det är enda anledning att utelämna det till en början.. UT med skiten, även om PC får lida. Som vanligt.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Uj, har jag missat det helt att Crysis 2 inte skeppas med DX11 utan DX9 till PC? ô.O

c.r.a.p.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

@ Darkan, varför de inte har med DX11 dirr är för att konsolerna inte klarar av det.

Inaktiv

dx9 wtf... först i wow så alla med lådbils pcs kan va kunder nu detta... snart vaknar man väl i en grotta och jagar sabeltandiga tigrar.

1
Skriv svar