Nu fungerar Test Drive Unlimited 2 till Xbox

Robot
Nu fungerar Test Drive Unlimited 2 till Xbox

Under fredagen släpptes en patch som fixar problemet med korrupta sparfiler.

#eden-games, #test-drive-unlimited-2


Medlem
Nu fungerar Test Drive Unlimited 2 till Xbox

Vet inte om försäljningssiffrorna håller med riktigt.
Worldwide:
-->PC url<--- 29.441 st. ojOJ! (antagligen "pre-order" allihop X).
-->360 url<-324.775 st. ~Medel efter 4v.. fast ser inte ut att hålla i sig.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Ja älskar när folk nämner siffror som varken meddelar tid mätningen gjorts under, vilken marknad, var siffrorna kommer ifrån och vilka som publicerat dom. Det nya Sverige i ett nötskal, källkritik och referenser behövs inte, man kan lita på en "Tobbe" för att han har snickrat ihop lite siffror som kanske kan vara trovärdiga.

Medlem
Skrivet av Mortalis:

Ja älskar när folk nämner siffror som varken meddelar tid mätningen gjorts under, vilken marknad, var siffrorna kommer ifrån och vilka som publicerat dom. Det nya Sverige i ett nötskal, källkritik och referenser behövs inte, man kan lita på en "Tobbe" för att han har snickrat ihop lite siffror som kanske kan vara trovärdiga.

Jag angav tid 4v (veckor).. och spelet har inte varit ute längre på någon plattform.
Jag angav marknaden xbox360 och pc.
Jag angav källan igenom URL länkarna.. Bara klicka på och läsa.

Hade du nån mer missuppfattning "Mortalis"?

Kan dock tillägga att jag inte vet om PC siffrorna är dåliga.. (kanske ser ut så på pc marknaden?)


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Citat:

När Mats Nylund recenserade tyckte han spelet var bra, så länge man glömmer att det är ett racingspel. Det omdömet gjorde er arga.

Det var väl självklart??? Det är som att säga att X fps är jättebra om man bortser från dåligt shooter-gameplay. Det ska fan inte vara så och det är därför spel blir bara sämre och sämre: för att alla accepterar skit utan att ställa några krav.

Fy fasen.

Medlem

Det är ju så dags att kunna spela sitt spel nu... Men bättre sent än aldrig antar jag.


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

1
Skriv svar