Battlefield 3 - ny trailer!

Robot
Battlefield 3 - ny trailer!

Dice slog knock-out på spelvärlden med den första trailern. Är den andra ännu bättre? Det får ni avgöra. Välkommen till Kurdistans skyline.

#battlefield-3


Medlem
Battlefield 3 - ny trailer!

Älskar! <3 Detta kan inte bli dåligt!

Medlem

ja, det ser ju helt underbart ut.... trodde jag såg en film emellanåt, när de springer till nästa skydd!

Medlem

Något brutalt snyggt, snyggare explosion när pansarskottet träffar hotellet får man banne mig leta efter.

Medlem
Inaktiv

Snyggt Men jag vill se MP. Någon som har koll på om de sagt när de ska visa det?

Medlem

Pfff, kass krypskytt =P (ungefär som om jag spelat med andra ord >_>).

Moderator | Testpilot

En väldigt duktig sniper det där, och säg då inte det möjligen är "svårt för honom". Är det så svårt borde det vara lika svårt för en själv, vilket jag knappast tror att det är.

Notera det jag menade med att snipern var "duktig" var snarare tvärtom. Annars var resten faktiskt nice!"


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Machoman:

Snyggt Men jag vill se MP. Någon som har koll på om de sagt när de ska visa det?

I second that!
MP kommer förhoppningsvis bli såpass bra och kul att man kan stoppa undan lite andra spel.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Längtar efter att så sitta med det här och skruva upp högtalarna tills man knappt hör vad man själv tänker x)

Medlem

Jag är mest intresserad av Multiplayern.. hoppas dom inte pumpar in massa killstreaks som i CoD och Crysis 2, Som radar , airsrike etc, skulle vara bättre om man var tvungen att gå till ett ställe för att ta airstriken etc som i Battlefield 1943, Singleplayern såg myyycket bättre ut än än alla CoD spelens singleplayer iaf o.o

Animationsblendingen är fan för snygg för att vara sant. Finns det någon animatör i communityn som kan bedöma om detta är på riktigt eller om dom har fuskat genom att animera en enda lång sekvens för varje NPC?

Medlem

Jösses vad den där krypskytten siktade dåligt.

Medlem

GE MIG !!

kan inte vänta ^^
men vill ändå se lite MP action

Peace Out


signatur

//Peace out

Medlem

Ni som klagar på dålig krypskytt verkar tro att det är lätt att träffa ett rörande objekt 100+ meter ifrån med ett gevär xD
Det här kommer bli det fetaste spelet ever

Medlem

shit blir lätt o köpa ny dator till det här

Medlem

gaah 2 veckor till nästa minut från spelet..
Kan inte någon dra över till DICE, utklädd till någon från Activision eller IW och ge dem en tårta med typ "CoD got pwnd" skrivet och sedan sätta upp lite kameror runt omkring så man kan få se lite mera XD
Företagsspionage at its epicness

Medlem
Skrivet av Adex:

Jösses vad den där krypskytten siktade dåligt.

Som fan!

Snyggt iaf.

Medlem

Herrejävlar.. jag dör!!!!!!!


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av smesken:

Ni som klagar på dålig krypskytt verkar tro att det är lätt att träffa ett rörande objekt 100+ meter ifrån med ett gevär xD
Det här kommer bli det fetaste spelet ever

Nu vet vi ju inte om det sitter en random taliban där som hittat en 50 cal på gatan men jag gissar på att det inte är några problem för en utbildad sniper alls?

Aja det är ju MP man är ute efter så


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av smesken:

Ni som klagar på dålig krypskytt verkar tro att det är lätt att träffa ett rörande objekt 100+ meter ifrån med ett gevär xD
Det här kommer bli det fetaste spelet ever

Nu satt ju personerna stilla med huvudena helt synliga i slutet på videon. Dessutom är 100 meter typ vanlig skjutbanedistans (utan kikarsikte).

Nåja spelet ser jäkligt bra ut i vilket fall som helst. Blir nog ett köp.

Medlem

1. Snipern sög på att sikta (Ja det kanske inte är så super enkelt att träffa ett rörande mål men avståndet var ju inte direkt långt..).
2. Prone rörelserna verkade vara fästa på armbågarna >.>
3. Riktigt nice dock.

Moderator | Testpilot
Skrivet av smesken:

Ni som klagar på dålig krypskytt verkar tro att det är lätt att träffa ett rörande objekt 100+ meter ifrån med ett gevär xD
Det här kommer bli det fetaste spelet ever

Och du verkar ju inte ha läst t ex det jag skrev antar jag. Är det så "svårt" borde det ju vara lika svårt för oss som spelare att möjligtsvis träffa också. BC2 snippa runt en hel bana för inte överdrivet svårt med övning.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

men sniper var ju noob ju!

Medlem

Wow... Vill ha!


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Jag är verkligen inte imponerad.
Och varför är krypskytten så himla usel på att sikta?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av mrpeters:

1. Snipern sög på att sikta (Ja det kanske inte är så super enkelt att träffa ett rörande mål men avståndet var ju inte direkt långt..).
2. Prone rörelserna verkade vara fästa på armbågarna >.>
3. Riktigt nice dock.

4. Jepp


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Snygg trailer, men varför blir det fortf rök efter projektilen i AT4:an? Det är ett pansarskott, ingen raket...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Ser faktiskt jävla bra ut, hoppas MP är bra nu också!

Medlem

Edit: De som säger att snipern träffar dåligt. Vi säger att han istället är väldigt bra på att träffa och man dör hela tiden på taket, hade det varit roligt i spelet? Nej precis...

Skriv svar