FZ:s nya sökmotor är igång

Robot
FZ:s nya sökmotor är igång

"Den som söker ska finna" heter det. Testa vår nya sökmotor och se om det stämmer.


Medlem
FZ:s nya sökmotor är igång

Sökte på "ballerinakex kladdkaka" men hittade inget. Dåligt!

Redaktör
Ponny
Skrivet av Shift:

Sökte på "ballerinakex kladdkaka" men hittade inget. Dåligt!

Det är synd och skam! Jag ÄLSKAR (med extra stora versaler) ballerina kladdkaka.


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny

Pssst... sök på spel istället. Jag tror det gör susen!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Äntligen 8-)
Ogillade verkligen er förra för även om man sökte på t.ex. Mass Effect så kunde man hitta en jäklans massa andra grejer

Antikvitet
Skrivet av zhrooms:

Sökmotorn är knappt bättre än förut, söker man på BATTLEFIELD 2.. så hittar man ALLT! utom just Battlefield 2, utan det hittar man på sida 2 eller 3

Provade söka på Battlefield 2, spelet befann sig som resultat TIO.. dvs jag var tvungen att scrolla ner på sidan för att hitta det.

Hur efterblivet är det inte att man söker på BF2, men får BF3.. Success

Jag vet inte vem som pissat i ditt morgonkaffe, men vi har trots din surmulna attityd på avdelningen alla testsökt nu och konstaterat att en sökning på "battlefield 2" ger ett precis korrekt sökresultat, där plats 2-6 är BF2 och dess addons. Som du säger kommer Battlefield 3 först då detta upprankas på grund av att det är nytt och hett.

http://www.fz.se/sok/battlefield+2


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Antikvitet
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av Shift:

Sökte på "ballerinakex kladdkaka" men hittade inget. Dåligt!

Det är synd och skam! Jag ÄLSKAR (med extra stora versaler) ballerina kladdkaka.

http://www.fz.se/sok/ballerinakex+kladdkaka


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Bara så att ni vet så funkar inte notifierings inställningarna för mig.
Jag fortsätter bli spammad med e-post även om jag har tagit bort alla icheckningar.
Lite smått irriterande atm

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av Shift:

Sökte på "ballerinakex kladdkaka" men hittade inget. Dåligt!

Det är synd och skam! Jag ÄLSKAR (med extra stora versaler) ballerina kladdkaka.

Ja jag med, men här finns ju inga. Får väl dra till ICA istället då

*besviken*

Medlem

Funkar ju bra nu, kanske som det va tänkt. Tidigare versioner va hemsk att söka igenom.

Medlem

Sökte på Shadowman för skojs skull. Räknade med 0 träffar. Fick träff på The Movies, Ages of Empires 3, Peter Jackson medproducerar Halo-film, Swat 4 m.m. :S

Antikvitet
Skrivet av BadMrBox:

Sökte på Shadowman för skojs skull. Räknade med 0 träffar. Fick träff på The Movies, Ages of Empires 3, Peter Jackson medproducerar Halo-film, Swat 4 m.m. :S

De artiklar man får upp när man söker på Shadowman innehåller alla ett tipstack till "Shadowman", därav träffarna. Öppna dem så ser du.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av mrpeters:

Bara så att ni vet så funkar inte notifierings inställningarna för mig.
Jag fortsätter bli spammad med e-post även om jag har tagit bort alla icheckningar.
Lite smått irriterande atm

Förhoppningsvis fixas det idag, har samma problem!


signatur
Medlem

Gött mos! Funkar perfekt!

Inaktiv

Trevligt funktion. Blev ju betydligt lättare att hitta gamla recensioner eller äldre trådar i forumet. Bra jobbat FZ!

Medlem
Skrivet av mrpeters:

Bara så att ni vet så funkar inte notifierings inställningarna för mig.
Jag fortsätter bli spammad med e-post även om jag har tagit bort alla icheckningar.
Lite smått irriterande atm

Samma här! Jag har nu blockerat all e-post från FZ. Hoppas bara inte någon på FZ försöker kontakta mig via e-post framöver.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av mrpeters:

Bara så att ni vet så funkar inte notifierings inställningarna för mig.
Jag fortsätter bli spammad med e-post även om jag har tagit bort alla icheckningar.
Lite smått irriterande atm

Samma här! Jag har nu blockerat all e-post från FZ. Hoppas bara inte någon på FZ försöker kontakta mig via e-post framöver.

Buggen ska lösas i eftermiddag så du kan ta bort spärren imorgon. Annars kan du missa smarriga vinster och dyligt.


signatur
Antikvitet

Nu är buggen fixad och notisinställningarna ska respekteras.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

1
Skriv svar