Captain America vinner andra världskriget

Robot
Captain America vinner andra världskriget

Varken nazister eller kommunister kan stå i vägen för den amerikanske hjälten – varning för hejdlös patriotism!

#captain-america-super-soldier


Medlem
Captain America vinner andra världskriget

Vad i helvete...

Jag är mest intresserad av att se hur det ser ut när Captain Ridiculous dör.

Medlem

Fulaste skiten jag sett på länge...


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

meh, var inte så gigantisk stor skillnad mellan amerika och tyskland under andra världskriget...
Hitler hade inte lika rättigheter för judar och svarta osv, men i det stora hela så var det ganska likt mellan folket...
amerika var mer rasistiska mot svarta än vad tyskland var...


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem
Skrivet av torylva:

meh, var inte så gigantisk stor skillnad mellan amerika och tyskland under andra världskriget...
Hitler hade inte lika rättigheter för judar och svarta osv, men i det stora hela så var det ganska likt mellan folket...
amerika var mer rasistiska mot svarta än vad tyskland var...

Inte så stor skillnad? Jag vet inte riktigt om jag kan hålla med om det, klart att rasism och antisemitism förekom i båda länderna (och i många andra länder också) men att mer eller mindre dra ett likhetstecken mellan USA och Tyskland känns väldigt tveksamt...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av torylva:

meh, var inte så gigantisk stor skillnad mellan amerika och tyskland under andra världskriget...
Hitler hade inte lika rättigheter för judar och svarta osv, men i det stora hela så var det ganska likt mellan folket...
amerika var mer rasistiska mot svarta än vad tyskland var...

USA hade ju också speciella läger där de fängslade Amerikaner med Japanskt ursprung under kriget, så mycket var deras Amerikanska rättigheter värda. Men däremot så tycker jag att det var en väldigt stor skillnad mellan USA och Nazi Tyskland, för det första så höll inte USA på med att utrota folkslag, för det andra så är USA demokratiskt (man kan argumentera hur demokratiskt).

Så nej jag tycker ändå inte att USA och Nazi Tyskland var jämförbara.


signatur

I got a Goldenshower.

AW8
Medlem
Skrivet av torylva:

meh, var inte så gigantisk stor skillnad mellan amerika och tyskland under andra världskriget...
Hitler hade inte lika rättigheter för judar och svarta osv, men i det stora hela så var det ganska likt mellan folket...
amerika var mer rasistiska mot svarta än vad tyskland var...

Exakt, för USA var ju fullt med förintelseläger och styrdes av en hänsynslös diktator. Eller hur?

Captain America är ju så patriotisk så att man blir äcklad, dock.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Jag blev tyvärr inte ett dugg intresserad.

Inaktiv

Såg ju sinnessjukt fult ut. Är det där verkligen ämnat för Xbox?

Medlem

Jag har aldrig spelat ett Wii-spel, men jag måste fråga - är alla spel till Wii så där fruktansvärt fula?

Medlem

Det...var... inte...fint... Seriöst det måste va bland det sämsta jag sett på länge :S

Medlem

Att det finns så mycket svenskar som ser ner på USA. Sinnesjukt bara det. Även det bevisar ju hur patriotiska ni (som jag pekar på) är för Sverige. *host* Volvo är bäst *host*

Medlem

Fult, fult och fult! Vem köper det här om inte den lilla ungen som går in på en spelbutik och ser ett snygg fodral och en sprakande beskrivning på baksidan Att man ens får kränga sånt här, ett skämt alltså


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Ser ut som det riktar sig till Amerikanska åttaåringar.

Medlem
Skrivet av bladefinor:

Att det finns så mycket svenskar som ser ner på USA. Sinnesjukt bara det. Även det bevisar ju hur patriotiska ni (som jag pekar på) är för Sverige. *host* Volvo är bäst *host*

Kom igen, om du har en poäng du vill förmedla så är det ju bra om folket som läser ditt inlägg förstår poängen..


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Flashback till sent 90-tal. Nej tack till spelet, men filmen blir nog bra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av torylva:

meh, var inte så gigantisk stor skillnad mellan amerika och tyskland under andra världskriget...
Hitler hade inte lika rättigheter för judar och svarta osv, men i det stora hela så var det ganska likt mellan folket...
amerika var mer rasistiska mot svarta än vad tyskland var...

USA hade ju också speciella läger där de fängslade Amerikaner med Japanskt ursprung under kriget, så mycket var deras Amerikanska rättigheter värda. Men däremot så tycker jag att det var en väldigt stor skillnad mellan USA och Nazi Tyskland, för det första så höll inte USA på med att utrota folkslag, för det andra så är USA demokratiskt (man kan argumentera hur demokratiskt).

Så nej jag tycker ändå inte att USA och Nazi Tyskland var jämförbara.

"Jättedemokratiskt" -- Nej du, jag hade nog inte kallat USA "demokratiskt": Hurvida man kan dra paralleller mellan USA och Tyskland är detta fel forum att diskutera i: De små nyanser som det faktiskt handlar har ingen av oss någon aning om.

Medlem
Skrivet av torylva:

meh, var inte så gigantisk stor skillnad mellan amerika och tyskland under andra världskriget...
Hitler hade inte lika rättigheter för judar och svarta osv, men i det stora hela så var det ganska likt mellan folket...
amerika var mer rasistiska mot svarta än vad tyskland var...

onödig kommentar i syfte att starta off-topic diskussion.

ONT: Det ser minst sagt fullt ut. Sen att hela konceptet är skrattretande löjligt bidrar inte heller till något intresse för detta.

Medlem

Är detta en direkt Nintendo64 port?

Medlem
Skrivet av zyrax123:

Är detta en direkt Nintendo64 port?

Snarare en snes mode 7 port...

Medlem

USA är demokratiskt om man har pengar


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Herregud, det här liknar mer ett aprilskämt än ett riktigt spel


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar