Ladda hem Bulletstorm-demo till pc

Robot
Ladda hem Bulletstorm-demo till pc

Ute nu via Steam och Games for Windows.

#epic, #bulletstorm


Medlem
Ladda hem Bulletstorm-demo till pc

Helt ok och roligt spel, dock väldigt linjärt och konsolanpassat. Klarade det på inte alltför många timmar.

Detta kanske inte har så mycket med demoreleasen att göra men vill påpeka eran "pik" (hur kunde vi missa)

FZ. Jag tycker inte ni ska ta åt er när folk gnäller på att ni inte hänger med i vissa nysläpp av demos, patchar, ingamefillmer etc. Man kan inte hålla koll på allt. Det släpp saker konstant. Som läsare av era recensioner och och tester glor jag även igenom kommentarer. Personligen blir jag så enormt trött på allt onödigt som skrivs och all pajkastning på folk. Just detta gnällandet på ett spel som inte ens är släppt. Folk dömer ut saker som inte ens skickats till pressarna. Det är sällan man läser något positivt i kommentarerna. Det enda postiva är ju att läsa era recensioner, som JAG tycker stämmer in ganska bra på de spel JAG spelat efter läsning. Alla tycker olika, det ska jag inte sticka under stolen med. Ni som läser detta, å ni som vet hur man uppför sig på ett forum samt i trådar. Tänk efter lite innan ni skriver så det inte blir en massa onödigt kladd framöver. Skriv lite bra å mindre bra grejer tex hur ni upplevde spelet i fråga, så att vi andra som läser det kan få en inblick hur spelet kan vara om det är värt ett köp eller ej. Happy gaming

MVH Andreas

Medlem

På något sätt bytte jag ut Bulletstorm till Brink >.>

Medlem
Skrivet av mrpeters:

På något sätt bytte jag ut Bulletstorm till Brink >.>

Ny film på väg upp på just Brink dock


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Så det är en likadan som den till 360? Jag tyckte den var oerhört tråkig tyvärr. Konsolport och GFWL är inget som lockar. Tror jag avstår detta!

Medlem
Skrivet av Harpa:
Skrivet av mrpeters:

På något sätt bytte jag ut Bulletstorm till Brink >.>

Ny film på väg upp på just Brink dock

Jo det är ju alltid trevligt men ett coop demo vore guld värt då man funderar på att införskaffa det med polare ^^

doodle_82:
Mycket klokt inlägg! Uppskattas.

Medlem
Skrivet av mrpeters:
Skrivet av Harpa:
Skrivet av mrpeters:

På något sätt bytte jag ut Bulletstorm till Brink >.>

Ny film på väg upp på just Brink dock

Jo det är ju alltid trevligt men ett coop demo vore guld värt då man funderar på att införskaffa det med polare ^^

I second that


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

glad att ajg inte köpte det demon var rolig i början, men sen vare samma sak helatiden...spark där...laser laso på en spark in i något...nejtack, alltför enformigt


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv

Väldigt sent att komma med en demo nu, när spelet varit ute i typ en och en halv månad.
För övrigt är spelet inte bara konsolanpassat och irriterande glättigt utan har dessutom ett väldigt obalanserat vapensystem.
Seriöst, har man bara ammo till hagelbössan så har man ingen anledning att använda något annat. Man kör med prickskyttegevär vissa enskilda stunder men annars så är det hagelbrakare/revolver som man växlar mellan.

Medlem

Ska testas. Har hela tiden varit lite intresserad av detta liret.
PS: doodle_82 Du har helt rätt och jag måste be om ursäkt för jag har varit lite grinig i mina två senaste kommentarer innan denna. Blir grinig när jag är sjuk ser ni.

Medlem

tragiskt att demot släpps efter release är tragiskt. anyway, köpte spelet när det kom ut, är inte mitt bästa köp genom tiderna. ett okej spel som tyvärr inte lever upp till sin egen hype.

Medlem
Skrivet av doodle_82:

Helt ok och roligt spel, dock väldigt linjärt och konsolanpassat. Klarade det på inte alltför många timmar.

Detta kanske inte har så mycket med demoreleasen att göra men vill påpeka eran "pik" (hur kunde vi missa)

FZ. Jag tycker inte ni ska ta åt er när folk gnäller på att ni inte hänger med i vissa nysläpp av demos, patchar, ingamefillmer etc. Man kan inte hålla koll på allt. Det släpp saker konstant. Som läsare av era recensioner och och tester glor jag även igenom kommentarer. Personligen blir jag så enormt trött på allt onödigt som skrivs och all pajkastning på folk. Just detta gnällandet på ett spel som inte ens är släppt. Folk dömer ut saker som inte ens skickats till pressarna. Det är sällan man läser något positivt i kommentarerna. Det enda postiva är ju att läsa era recensioner, som JAG tycker stämmer in ganska bra på de spel JAG spelat efter läsning. Alla tycker olika, det ska jag inte sticka under stolen med. Ni som läser detta, å ni som vet hur man uppför sig på ett forum samt i trådar. Tänk efter lite innan ni skriver så det inte blir en massa onödigt kladd framöver. Skriv lite bra å mindre bra grejer tex hur ni upplevde spelet i fråga, så att vi andra som läser det kan få en inblick hur spelet kan vara om det är värt ett köp eller ej. Happy gaming

MVH Andreas

Att folk gnäller om att deras källa för spelnyheter är undermålig är det knappast något fel på. Killarna på FZ redaktionens enda jobb är att läsa sidor, trådar och nätverka lite för att hålla koll, dock missar de stora som små nyheter var och varannan dag. Feber är mångt och mycket en bättre sajt för spelnyheter än FZ, vilket jag kan tycka är ganska konstigt.

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Seriöst, har man bara ammo till hagelbössan så har man ingen anledning att använda något annat. Man kör med prickskyttegevär vissa enskilda stunder men annars så är det hagelbrakare/revolver som man växlar mellan.

Om man bara ska spela igenom för att komma till slutet så har du helt rätt, dock är ju meningen med spelet att man ska göra skillshots. Så för mig fanns det många anledningar att använda andra vapen.


signatur

The cake is a lie...

Medlem

Alltså, det här var ärligt talat en hemsk upplevelse.

Muskänsligheten i spelet är helt störd, även om jag maxar den i inställningarna. Och sen är jag den som brukar tycka att folk överdriver när de klagar på "konsolifierade" gränssnitt i PC spel, men i det här fallet var det verkligen så illa. Så himla konstigt och opraktiskt att navigera i menyerna. Och sen när jag avslutar demot måste jag se på en flera minuter lång FMV som jag inte kan trycka bort... gg.

1
Skriv svar