Spela Brink för FZ i London!

Robot
Spela Brink för FZ i London!

Försvara FZ:s och Sveriges färger i en multiplayer-turnering i den brittiska huvudstaden.

#brink


Medlem
Spela Brink för FZ i London!

Fan va skoj! Synd att jag är kass på både X360 och FPS.


signatur

Have a good time!

Medlem

mehh, synd att det inte var PC, hade sopat banan med vem som helst

Jag måste öva upp mig först, det blir ju inte så mycket tid att testa spelet innan det är dags.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Episk tävling! Ska öva järnet.

Medlem

Vadå inte mycket tid till att testa innan det är dags? Det släpps ju 13 maj..? Blir ju ingen tid alls, eller kommer det en public beta må tro som man missat? Dom har ju dock sagt att det ej kommer..

Medlem

som gammalt cs proffs hade jag lekt runt med motståndarna rutin och aim mässigt

Tyvärr consol

Medlem

Xbox360, synd. Skulle varit PC istället.

Medlem
Skrivet av AblacK:

Xbox360, synd. Skulle varit PC istället.

+1

Medlem

Ge mig mus och tangentbord så kommer jag whoppa ass med hela höden!

Medlem

Synd att det var konsol och inte PC, då lovar jag att jag hade krossat alla på plats.

Medlem

Väldigt många "proffs" i tråden som inte tycks ha en chans med hankontroll, snygga skillz pojkar
Vi riktiga gamers kan smiska på alla plattformer, såväl PC som konsol och kan såväl gamepad som joystick, mus eller razer powerglove

Bor tyvärr i Norr men annars hade man gärna svängt förbi och visat Stockholmarna hur man lirar på konsol, sen kan vi ta en match på PC också för er som inte klarar det andra formaten *trollface*

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Grumbledock:

Väldigt många "proffs" i tråden som inte tycks ha en chans med hankontroll, snygga skillz pojkar
Vi riktiga gamers kan smiska på alla plattformer, såväl PC som konsol och kan såväl gamepad som joystick, mus eller razer powerglove

Bor tyvärr i Norr men annars hade man gärna svängt förbi och visat Stockholmarna hur man lirar på konsol, sen kan vi ta en match på PC också för er som inte klarar det andra formaten *trollface*

Du får ta och ansöka istället


signatur
Medlem

18 år..... Jag som är på mitt 17 just nu

Medlem

Synd att det var för konsoll endast, anars hade jag åkt över och ägt-upp dom lite


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

Inaktiv

Till skillnad från "proffskidsen" som bara vet hur man hanterar en mus i den här tråden så kan jag hantera mina joysticks på ett väldigt manligt och självsäkert sätt. Efter att ha spelat FPS på hög nivå i flera års tid så har jag de grundläggande, solida och penetrerande taktikerna i ryggmärgen. Jag vet vad som behöver göras för att leverera och är inte den som brukar få prestationsångest när det väl gäller. Aimen är det väl lite sisådär med nu på senare år men så länge man har en stor bössa att spraya med och så är det alltid någon som får ont. Jag hade gladeligen representerat både FZ, den svenska flaggan men framför allt alla nördar runtom i världen!

Synd bara att jag måste jobba som vanliga människor gör. Nåja, någon annan gång!


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Lämnade in en ansökan, men det finns ju garanterat bättre spelare...;)


signatur

Alltid retar det nån.

Medlem

Ack, jag som tänkte anmäla mig, dels för att jag gärna åker till London, och dels för att jag gärna spöar folk i något spel. Såg sen att det var på xbox360 så då struntade jag i att anmäla mig

Medlem

Jag hade ansökt om jag hade haft råd.

Inaktiv
Skrivet av Zmizk:

Jag hade ansökt om jag hade haft råd.

Du ska väl knappast punga hela kalaset.

Medlem

synd att det är consol :%

Medlem

Hade gärna åkt, men är pank och har inget pass. Snyfft, snyfft.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Hudda:

OT jag vet, men inte en rad om Dreamhacks Starcraft 2 turnering som gick idag? T.o.m nyheterna rapporterade..

...hear hear

Lite intervjuer med världsmästaren MC hade väl varit kanon tex...

Medlem

Faaaannn! ''Måste vara 18'' ;'(

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av DrToker:
Skrivet av Zmizk:

Jag hade ansökt om jag hade haft råd.

Du ska väl knappast punga hela kalaset.

Precis. Resa och logi är såklart betalt.


signatur
Medlem

Behöver man ens vara bra, med tanke på att det alltid är auto-aim i konsollspel mer eller mindre.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av FL3JM:

Behöver man ens vara bra, med tanke på att det alltid är auto-aim i konsollspel mer eller mindre.

Du har nog läst ditt nickname lite för många gånger!


signatur
Medlem

synd att man maste vara 18 och vara heltigang nu pa studs har inte spelat fps spel pa nan manad nu sa ar la kass den forst veckan nu och sedan tror jag att det sakerligen finns spelare har pa fz som ar battre an mig och kan aka till london

Medlem

Trist med 18-årsgränsen, oh well. Se till att kriga ni som blir uttagna.

Medlem

Hade varit grymt att få repensetera FZ och lira i London

12
Skriv svar