Brink släpps en vecka tidigare än planerat

Robot
Brink släpps en vecka tidigare än planerat

Vad i... Vadan detta normbrott?! Bethesda meddelar att du kommer kunna Brinka loss sju dagar tidigare än du trodde.

#valve, #gran-turismo-5, #duke-nukem-forever, #bethesda, #brink


Medlem
Brink släpps en vecka tidigare än planerat

Ett spel som släpps en vecka tidigare? Men första april är ju redan förbi....

Medlem

Intressant..
Inte ofta detta händer i spelvärlden >.>
Måste vara förvånansvärt få buggar i Brink vilket enligt mig är lite konstigt då de använder ganska ny teknik när det gäller deras Parkour stil.(Exkluderat Mirror's Edge då det var specifika object man bara kunde använda).

Medlem

Det har väl haft gott om tid iaf? Känns som att det var ett braaa tag sen man såg första gameplay videon av det.

Medlem

Mycket intressant, undrar varför?
ÄR väl inte direkt några storspel som ska konkurrera som släpps då, eller är spelet redan "färdigt" alt. att det är så pass buggat att de behöver släppa och dra in lite pengar för att ha råd att patcha (se Fallout).
Hoppas på tidig release av bra skäl iaf

Medlem

mums, 1 månad kvar bara, får lite TF2 vibbar av detta spelet

Medlem

Kanske är skoj det här om det inte är konsolskadat. Får ju ta och kolla upp det om det kommer nån demo.

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Mycket intressant, undrar varför?
ÄR väl inte direkt några storspel som ska konkurrera som släpps då, eller är spelet redan "färdigt" alt. att det är så pass buggat att de behöver släppa och dra in lite pengar för att ha råd att patcha (se Fallout).
Hoppas på tidig release av bra skäl iaf

LA Noire, räcker det som svar? båda spelen hade samma släppdatum innan.

Medlem

Pinsamt om det nu släpss en vecka tidigare och det visar sig vara fullproppat med buggar.
Fast nu ska man väl anta att det är soprent med buggar eftersom de valt att släppa det en vecka tidigare


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Najs, har sett fram emot det här ett bra tag nu, jag klagar inte. Däremot så hoppas jag att det är bra optimerat och inte speciellt buggigt annars kommer det ju bli ett jävla liv, speciellt här på FZ, gnällspikens andra hem.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Det verkar som om dom har gjort ett bra hantverk, det kommer nog funka bra från början.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Inte att det hjälper mig: jag beställer från zavvi.com för lägre pris men det kommer ta typ 2 veckor innan det kommer!

Nåja, är man snål så är man...

Medlem

I can feel the potential in this!


signatur

Life is short , play more

Skrivet av Touhatsu:

Inte att det hjälper mig: jag beställer från zavvi.com för lägre pris men det kommer ta typ 2 veckor innan det kommer!

Nåja, är man snål så är man...

Du kan beställa det här med för 289:- inklusive frakt, går mycket fortare:

http://www.cdwow.se/games/brink-pc/dp/8084093#bc=7272


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Touhatsu:

Inte att det hjälper mig: jag beställer från zavvi.com för lägre pris men det kommer ta typ 2 veckor innan det kommer!

Nåja, är man snål så är man...

Du kan beställa det här med för 289:- inklusive frakt, går mycket fortare:

http://www.cdwow.se/games/brink-pc/dp/8084093#bc=7272

THATS CHEAP!


signatur

Life is short , play more

Medlem

och när det skall släppas "spelet släpps om en vecka" skulle ju inte bli förvånad, men det är ju alltid bra nyhter dethära, börjar tröttna på vanlig fps spel, då detta verkar vara nytänkande allefall med inlägg med parkour(stavning)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Detta är väldigt logiskt eftersom The Witcher 2 släpps den 17 maj. Från början hade Brink tänkt släppa samma dag, men de insåg nog att det var en bättre idé att vara tidigare än The Witcher 2.

De tävlar ju inte riktigt om samma slags spelare "Valvar", men visst, det kanske har något att göra med det...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Valvar:

Detta är väldigt logiskt eftersom The Witcher 2 släpps den 17 maj. Från början hade Brink tänkt släppa samma dag, men de insåg nog att det var en bättre idé att vara tidigare än The Witcher 2.

Tror snarare det har och göra med att L.A. Noire släpps den 17:e, det har fått betydligt mer uppmärksamhet än The Witcher 2.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv
Skrivet av Grumbledock:

Mycket intressant, undrar varför?
ÄR väl inte direkt några storspel som ska konkurrera som släpps då, eller är spelet redan "färdigt" alt. att det är så pass buggat att de behöver släppa och dra in lite pengar för att ha råd att patcha (se Fallout).
Hoppas på tidig release av bra skäl iaf

inte för att brink kan konkurrera med det, men det kommer ett storspel 17 maj. the witcher 2 heter det o släpps av cd project red. ettan är ett fantastiskt spel...

Medlem

Såg inte så imponerande ut enligt mig. Jag väntar på Skyrim som är ett av få spel som jag köper i år


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Medlem

Blir nog ett ps3 köp, det ser ut att vara ett ps3 spel, kan inte sätta fingret på varför...


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

1
Skriv svar