Rykte: Xbox 360 får Play 4 Free

Robot
Rykte: Xbox 360 får Play 4 Free

Gratisspel är en trend som gått starkt på PC-fronten under de senaste åren. Nu ryktas det om att Xbox 360 också kommer att få Play 4 Free-spel.

#microsoft, #joyride, #battlefield-heroes, #free-realms


Medlem
Rykte: Xbox 360 får Play 4 Free

Frågan är då också om det kräver xbox live guld eller om det går med silver och sedan igen, flesta gratis spel är skit som t.ex. free realms, battlefield Play 4 Free och Requiem bloodymare(memento mori) men dock finns också underbara gratis spel som everquest 2, LOTRO och kommande C9 continent of the ninth, man får väl hoppas och se hur bra gratis spel kommer till 360 om det ens kommer att bli


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Kan inte komma på något så på rak arm men... Battlefield Heroes låter väl inte så fel?
Hade varit väldigt kul om de hade släppt nån eller flera XBLA-titlar gratis, bara för att höja konkurrensen mot PS3.
Det hade varit kul, men ack bara en dröm

Jag är inte intresserad av gratisspel, ser inget större behov av dem än att producenterna kommer kasta ut dem till höger och vänster för att man sedan ska köpa en "olåst" produkt, dvs. så man gör för Androidplattformen just nu.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Laddade ner Fable 2 gratis från Xbox Marketplace för ett tag sedan och det är hela spelet och inte bara Episode 1.
Fast det var bara en bugg i Marketplace eller någon praktikant som hade tryckt fel någonstans. Men men jag klagar inte.

Medlem

/sarkasm
VAD BEFALLS? GRATIS SPEL PÅ XBOX??
Youre insane!

Härnäst kommer väl någon på den galna idén att det borde vara gratis att få spela multiplayer över internet också ^^

Medlem

Gratis spel, jovisst. Man vet ju hur det brukar sluta, kostar mer än ett betalt spel i slutändan.

Medlem

Xbox 360 behöver inte Play 4 Free spel, dom behöver sluta med den urbotat dumma iden att man måste betala för att spela genom xbox-live. Ingen sådan kostnad ifrån varken PS3 eller Wii, såvitt jag vet i alla fall. Och alla PC spel med multiplayer som jag testat spelas grattis över nätet. Bortsett ifrån MMO's...

Med det sagt, det finns några guldkorn bland Play 4 Free marknaden, men de flesta är bara skit. Sen att jag har ett djupt rotat hat till mikrotransaktioner gör inte saken bättre.

Medlem

Play 4 (Xbox Live) Free

Silver som numera heter "Free"

Medlem

Låter onekligen intressant, BF1943 hade ju gjort sig bra enligt denna modell och även många större (nåja) MMO kan ju potentiellt portas enligt samma princip, som Black Prophecy.
En bar utveckling imo

1
Skriv svar