Månadens mest lästa recensioner

Robot
Månadens mest lästa recensioner

Tre krig, ett pussel och en dos 3D-racing. Ungefär så enkelt och koncist kan man sammanfatta er kärlek till våra speltest under månaden som gått.

#portal-2, #valve, #dice, #battlefield-play-4-free, #il-2-sturmovik-cliffs-of-dover, #world-of-tanks, #ridge-racer-3d


Medlem
Månadens mest lästa recensioner

bara blaj, blää..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Tack för bra recensioner och förhandstittar, det uppskattas.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av toast:

bara blaj, blää..

mmm...

Medlem

Portal 2 var väl ändå inte blä?

Medlem

Obvious utfyllnadsartikel är obvious.


signatur

Imperator

Skrivet av Reize:

Obvious utfyllnadsartikel är obvious.

Som din kommentar

Give them a break, det gör väl inget... Se där, nu skrev jag en onödig kommentar!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

sedan så är det ju också en röd dag iofs. så att det skrivs något överhuvudtaget är ju roligt!

Medlem

Ja portal 2 vill la man ha sen men först BF3 hehe. PS: Offtopic skulle ni kunna skriva en artikel sen när psn är uppe igen för man orkar inte kolla varje kvart typ det blir jobbigt hehe. Tack för att FZ finns det uppskattas väldigt mycket från min sida.

Fortfarande nere, du kan kolla dem på Twitter.com...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Hur går det till egentligen om man vill ha pengarna tillbaka på Portal2, det är ju ett steam spel och bundet till mig. Går det ens, eller?

Vad var felet?, tog slut snabbt, utmanade inte tillräkligt i sp eller mp, och tråkigt.
Inte troll! utan min upplevelse av spelet.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Traveller in time: Lycka till att få tillbaka pengarna.
Därför jag köpte det till PS3, kan man sälja spelet sen när man är klar med det. Och så fick man ju en kopia till PC på köpet, så kan man spela det sen i fortsättningen.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Traveller in time: Lycka till att få tillbaka pengarna.
Därför jag köpte det till PS3, kan man sälja spelet sen när man är klar med det. Och så fick man ju en kopia till PC på köpet, så kan man spela det sen i fortsättningen.

Det kan du la inte eftersom du måste binda ditt psn till steam och spelet är bundet till dig sedan så måste du vara inloggad på steam på ps3:an medans du spelar online. Det vore ju j*vligt taskigt om du skulle sälja det till nån för den personen när den tänker nu ska jag spela lite multiplayer och så säger den "Att du inte har köpt detta spelet eller nåt typ" inte helt säker på att det står så man ni hajar.

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Hur går det till egentligen om man vill ha pengarna tillbaka på Portal2, det är ju ett steam spel och bundet till mig. Går det ens, eller?

Vad var felet?, tog slut snabbt, utmanade inte tillräkligt i sp eller mp, och tråkigt.
Inte troll! utan min upplevelse av spelet.

Du har alltså betalat för rätten att få spela spelet, har utnyttjat den rätten fullt ut och vill ändå ha tillbaka pengarna?

Tja, lycka till. Om du klagar tillräckligt kanske de ledsnar och går med på det till slut.

Jag minns en tid då jag kunde gå tillbaka till återförsäljaren och kräva pengarna tillbaka på grunden " Missnöjd med produkten". Det var så jag blev av med Max Pain 2.

Portal2 har hypats så mycket mest för att Portal blev den hit det blev. I min mening räker det inte med nya banor och "färg" som ändrar ytors fysiska lagar. Det var kort och utmanade inte alls.
Missnöjd helt enkelt.

Ställer frågan om den digitala distributionen verkligen är det bättre alternativet för konsumenten. Även om spelen var dyrare (oftast) i retail så har många fall visat att det argumentet inte stämmer.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jag är så sugen på Portal 2 att det knappt är sant. Jag märker att jag har en väldigt förändrad intressebild av spelvärlden nuförtiden, och ser fram emot något någorlunda intellektuellt motstånd blandat med en humor jag frodas av. Ugga!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

1
Skriv svar