Riv och bygg i nya Red Faction

Robot
Riv och bygg i nya Red Faction

Armageddon handlar om aliens, destruktion och coola vapen – se allt detta i den nya filmen.

#red-faction, #red-faction-armageddon


Medlem
Riv och bygg i nya Red Faction

Något stela animationer och förstörbarhet som inte är särskilt banbrytande.. Jag vet inte, det känns som det är ett par år för sent.


signatur

Imperator

Medlem

hade hoppats på att man koncentrerat sig på att presentera en cool story, men nä .. det är bara yäääähhyäääh destruction geomodalishous hypaaahypaaa ... bortsett från att man kan spränga loss delar i miljön verkar det bara vara ännu en sci-fi shooter. Otroligt originella aliens tycks det även bjudas på. Hör och häpna; det finns lätta, medium och tunga aliens att skjuta på och de ser alla ut som zerg eller tyranids.

Medlem

Har sagt det förut, och säger det igen, jag är mäkta besviken att de introducerar rymdvarelser (från mars).
Har alltid varit skitnöjd med att kriga mot faktioner bestående av människor, och det har ju varit lite av Red Factions kännetecken att det är en sci-fi UTAN utomjordingar... Och så går de och blir en Dead Space clon
*DOH!*

Medlem

Det är roligt när utvecklare pratar om sin produkt som banbrytande, när det egentligen är gammal skåpmat.

"Wow, har ni aliens i ert nya spel! Att ingen har tänkt på det förut!"


signatur

Och deras glädje var som svärd

Medlem
Skrivet av HerrA:

Det är roligt när utvecklare pratar om sin produkt som banbrytande, när det egentligen är gammal skåpmat.

"Wow, har ni aliens i ert nya spel! Att ingen har tänkt på det förut!"

Haha Ja tyvärr får jag ta och hålla med. Tänk om de istället gjort lite mer story, lite Total Recall i spelform hade inte varit fel korsat med Half LIfe istället

Medlem

Bra att det är så likt RFG! Om mp delen blir bra som guerrilla så kommer iaf jag köra det tok mycket

Medlem

Är det ingen annan som är trött på all denna hollywood-story som all spel nu för tiden ska ha? Jag tycker det såg ganska coolt ut faktist

Medlem
Skrivet av HerrA:

Det är roligt när utvecklare pratar om sin produkt som banbrytande, när det egentligen är gammal skåpmat.

"Wow, har ni aliens i ert nya spel! Att ingen har tänkt på det förut!"

Det som är banbrytande är att de än en gång lyckats skapa ett spel som ser ut att vara 7år gammalt och faktiskt få folk att betala för det.

Inaktiv

Köpte Guerilla och det va svin skojj!! Sprängde allt möjligt och gjorde nya taktiker hela tiden,
det här lär vara ännu bättre! klart köp

Tröttnade aldrig och det är jävligt svårt för mej att inte tröttna på spel, klarade ut hela utan irritation

Medlem

Det där ansiktet med två munnar, gäller att inte visa upp i färdiga versionen. Väldigt likt "deformationen" på en människa -> monster i gamla rullen "The Thing".
Gjord på den tiden när effekter var hantverk utan CGI.

1
Skriv svar