"Vi var tvungna att göra om Tomb Raider"

Robot
"Vi var tvungna att göra om Tomb Raider"

Crystal Dynamics menar att den "gamla" Lara Croft nått höjdpunkten, och att de var tvungna att börja om från början.

#crystal-dynamics, #tomb-raider


Medlem
"Vi var tvungna att göra om Tomb Raider"

Låter rätt, lycka till finns bara att säga!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

känns som ett Tomb Raider som man kan köpa utan att bli anklagad för att vara sexistisk

Medlem

Man skulle ju kunna hitta på något helt annat...

Skrivet av Loading:

känns som ett Tomb Raider som man kan köpa utan att bli anklagad för att vara sexistisk

haha exakt


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Inget köp för min del i sommar blir det fotboll kompisar och kanske lite dator sedan så på hösten blir det BF3 för hela slanten

Medlem

Skitsnack... Det ligger i tiden att göra "reboots" nu. Det är inte mer komplicerat än så.

Medlem

Ser fanimej fram emot detta asså. Dom gamla TR-spelen var rätt trista. Har dom tagit av Uncharted-konceptet på spel så är det ju svårt att misslyckas.


signatur

Läs igen vad du precis skrev innan du trycker "Skicka". Lät det intelligent och som om det kommer efter att ha läst på lite innan?

Medlem

Dom flesta TR spel har varit lite meh efter tvåan.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Första Tomb Raider spelet jag ser fram emot. Hoppas på lite mer info och media snart.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

>Ähh, det han säger är ju mer eller mindre att "vi kunde inte mjölka mer ur det gamla konceptet så vi började om och hoppas på att folk börjar köpa igen"

Medlem

Eller så sa han det han helt enkelt sa


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Helt rätt, ett Tomb Raider i klass med Uncharted vore onekligen trevligt att se

Medlem

Jag hoppas verkligen att de lyckas skapa något unikt med rebooten.

Medlem

Ja det här ser riktigt fräscht ut.

Medlem

Tomb Raider jag gillade bäst var det första tomb raider till PSX det var riktigt bra.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

"Lara hade nått sin höjdpunkt i hur hon var förut och vi kände inte riktigt att vi kunde föra det vidare."

Läs: Lara hade redan maximal bröststorlek. Vi kände inte riktigt att vi kunde göra dem större.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

"Lara hade nått sin höjdpunkt i hur hon var förut och vi kände inte riktigt att vi kunde föra det vidare."

Läs: Lara hade redan maximal bröststorlek. Vi kände inte riktigt att vi kunde göra dem större.

Hon har ju faktiskt fått mindre bröst i de senare spelen...

1
Skriv svar