Se en klassiker i Duke Nukem Forever

Robot
Se en klassiker i Duke Nukem Forever

Sanningen bakom den gamla klyschan "storleken har ingen betydelse" förklaras i filmarkivet.

#duke-nukem-3d


Medlem
Se en klassiker i Duke Nukem Forever

Skön

Medlem

Lite dålig animation när han stampar på fienden.. annars ok!


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

good old stampning...


signatur

Jag köpte den här eftersom jag bara kunde använda ethernet-kabel för att få wi-fi, efter jag köpte den så får jag väldigt bra wi-fi på min dator

Medlem

Även om det säkerligen kommer vara lite halv-b så ska vi komma ihåg att de har gjort det för fansen och inte för att tävla med något annat fps. Jag ser fram emot lite klassiska one-liners från herr Duke och allmänt skön humor efter alla dessa års väntande på en uppföljare på vad som var dåtidens grymmaste shooter, vilka barndomsminnen...


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av MiLeS:

Även om det säkerligen kommer vara lite halv-b så ska vi komma ihåg att de har gjort det för fansen och inte för att tävla med något annat fps. Jag ser fram emot lite klassiska one-liners från herr Duke och allmänt skön humor efter alla dessa års väntande på en uppföljare på vad som var dåtidens grymmaste shooter, vilka barndomsminnen...

Medlem

Tycker inte det gör något att grafiken inte är TOP, spelglädjen är ju enorm! Längtar!

Medlem

haha va söt han lät när han var så tiny detta spel kommer nog bli riktigt roligt och för en gångs skull så spelar grafiken nada roll.. det funkar för duke .

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

...och för en gångs skull så spelar grafiken nada roll.. .

I lol'd

Medlem

Är det någon annan som har märkt vilken enorm variation det varit i klippen? Man får se massor av nytt och galet varje gång. Här blir han krympt och det kunde ha varit allt. Men med striden på hyllorna, normalstora fiender(jättestora alltså), lite miniatyr racing, och det som visats i tidigare trailers så ser DNF lite ut som enformighetens antites.

Medlem

GO DUKE! Nu längtar jag tills det smäller, när man köper det så kommer man ju lätt ladda upp med chips och cocacola sedan duka hela natten.

Jag Ska
Duka Hela Natten
Duka Hela Dan
Duka Hela Natten
Skrämma Slag På Halva Stan
Duka Hela Natten Lång
Tills De Upptäcker Mig
Ao Ao-ao-ao

Duka Hela Natten
Duka Hela Dan
Duka Hela Natten
Skrämma Slag På Halva Stan
Duka Hela Natten Lång
Tills De Upptäcker Mig
Ao Ao-ao-ao

Medlem
Skrivet av MiLeS:

Även om det säkerligen kommer vara lite halv-b så ska vi komma ihåg att de har gjort det för fansen och inte för att tävla med något annat fps. Jag ser fram emot lite klassiska one-liners från herr Duke och allmänt skön humor efter alla dessa års väntande på en uppföljare på vad som var dåtidens grymmaste shooter, vilka barndomsminnen...

Helt rätt! Duke Nukem ska vara som en dålig actionfilm från 80-talet med så dåliga repliker att dom blir bra

Någon som fortfarande tvivlar på att du kommer ha roligt med detta spel?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Satan i gatan vad jag vill ha detta spel nu!

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Någon som fortfarande tvivlar på att du kommer ha roligt med detta spel?

Behöver jag svara?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

"DUKE! Thank god nobody stepped on you!"


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Traveller in time:

Någon som fortfarande tvivlar på att du kommer ha roligt med detta spel?

Behöver jag svara?

Tänkte skriva, snart kommer Bjosarn in och gråter över den frågan. Men tänkte, ne han blir så ledsen.

Medlem

Blir fan ett köp!!! Jag va lite av en tvivlare till en början. Men det här ser fan bara förjävla fint ut

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Tänkte skriva, snart kommer Bjosarn in och gråter över den frågan. Men tänkte, ne han blir så ledsen.

Mig veterligen är det snarare vissa personer som gråter över att jag och några andra inte håller med om att det är bra/roligt.

Men nu ska inte jag störa, please continue!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jag börjar tvivla allt mer på detta spel...


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Hannu87:

Tänkte skriva, snart kommer Bjosarn in och gråter över den frågan. Men tänkte, ne han blir så ledsen.

Mig veterligen är det snarare vissa personer som gråter över att jag och några andra inte håller med om att det är bra/roligt.

Men nu ska inte jag störa, please continue!

Why Bjosarn, WHYYYYYYYYYY?!
Nee du behöver inte svara..

Jag kommer förmodligen ha äckligt kul med det här spelet och längtar efter några matcher i MP

Tror nog för övrigt du kommer testa spelet och inse att det är riktigt roligt..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av MiLeS:

Även om det säkerligen kommer vara lite halv-b så ska vi komma ihåg att de har gjort det för fansen och inte för att tävla med något annat fps. Jag ser fram emot lite klassiska one-liners från herr Duke och allmänt skön humor efter alla dessa års väntande på en uppföljare på vad som var dåtidens grymmaste shooter, vilka barndomsminnen...

Helt rätt! Duke Nukem ska vara som en dålig actionfilm från 80-talet med så dåliga repliker att dom blir bra

Ja verkligen


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Hihi! Samma gamla humor!

1
Skriv svar