FZ Play kollar in The Witcher 2

Robot
FZ Play kollar in The Witcher 2

Sex, rollspel och videoförhandstitt – vi riktar kameran mot vårens stora rollspel.

#the-witcher, #the-witcher-2-assassins-of-kings


Medlem
FZ Play kollar in The Witcher 2

Ser så sjukt snyggt ut ! längtar som fan nice förhandstitt FZ !

Medlem

Verkar som att kunna bli ett riktigt bra spel ändå. Tyckte starkt om 1:an.

Gillar att ni på FZ nu har börjat göra förhandstittar via video och inte bara med text. Tycker det ger en större inblick hur spelet faktiskt ser ut. Gillas starkt ^^.

Medlem

Ska försöka köra igenom 1an.

Medlem

Föredrar text över detta, filmen bara ligger i bakgrunden och har inget med det ni säger att göra mer än att det är från spelet, och då finns trailers och screenshots redan.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Snyggt är nästan fel ord, det vibrerar av färg och liv. Blir lite mindfucked av att titta på det.

Medlem

I sig trevligt med videoförhandstitt dock så vore det enligt mig trevligt med lite mer inlevelse i pratandet, men jag antar att de kommer bli bättre med tiden om ni fortsätter med videoförhandstitter

Medlem

Taggad till tänderna!

Ska spara spelet till sommaren. Sitta i lugn och ro och bara sjunka in i spelet.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Bra förhandstitt, gillar allt i videoform, hoppas ni börjar med videorecensioner också som komplettering till textrecensionerna.

Spelade ut ettan i veckan och var riktigt imponerad, helt klart ett utav de bästa rollspelen jag kört. Vet inte riktigt hur stridssystemet blir, men det ser klart bättre ut än ettan, där striderna helt klart var den sämre biten där man skulle tajma musklick vilket kändes lite segt.
Blev väldigt förvånad av att det fanns quicktime events... sånt hör väl inte hemma i ett rollspel? speciellt inte till PC... känns mer passande för God of War och liknande spel.

Medlem

Ta hit spelet.


signatur

Miner, don´t shoot!

Medlem

Riktigt bra förhandstitt, gillar att ni gör bra videos nu.
Mer av detta


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Spelet ser bra ut.
Konceptet med förhandstitten på video gillar jag skarpt.
Ser fram emot mer sådant och även recensioner i samma format.

Medlem

jag hörde ordet konsolifierat .............

Var det Paolo Roberto som pratade?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag har varit lite halvskeptisk till detta, men wow, det ser ju riktigt häftigt ut.

Medlem

Testade ettan i typ 5 minuter men jag tyckte det var konstig styrning av striderna. Var nåt skumt med musen, gillade det inte alls så jag gav upp.

Medlem

fick hem ettan i går, och riktigt bra spel är det, ser mycket mycket fram emot att få hem 2:an nu bara


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Otroligt bra förhandstitt!
Du är kung Tompa!

Medlem

Trevligt med förhandstitt med video. Bra gjort också!

Medlem

Mycket trevligt med video som omväxling.. du låter lite paolo roberto haha... lät lite monotont i röstläget men med lite mer övning så kommer det bli kanon bra.

Mer sånt här FZ!!! kul att ni lyssnar på oss från forumen och införde video förhandstitt / recession. och hoppas verkligen ni fortsätter med detta som komplement till era texter.


signatur

Godspeed

Medlem

Trevligt att FZ ger spelet lite uppmärksamhet. Normalt sett brukar jag undvika att gå på hypen nu för tiden men The Witcher 2 ser verkligen lovande ut och kan nog bli något utöver det vanliga. Att tillägga finns en riktigt schyst version av spelet att köpa på http://www.gog.com som ägs av CD Project, dvs större del av pengarna går till utvecklarna plus att man får en version helt utan drm och dessutom en del extra saker som man inte får i vanliga Premium Edition som redan är fyllt med massa godis :).

Medlem

länktar som fan, dock så blir detta en filler att lira tills THE GAME! kommer.. DIABLO 3 ^^

Medlem

Som en gammal PCG läsare så var det kul att höra Bennets röst! Tycker att han gör ett helt okej jobb, kanske monotont som vissa säger men åh andra sidan får man inte låta allt för partisk(?) då det också kan ge helt fel intryck. Längtar som fan till spelet, synd bara att ekonomin säger "njaaa" just nu

AW8
Medlem

Roligt med en förhandstitt i videoform, gärna mer sådant!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Mycket fin preview, tack!


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Redaktör
Skrivet av MrMadMan:

Otroligt bra förhandstitt!
Du är kung Tompa!

Tusen tack! Fast hedras de som hedras bör - @Joakim Bennet pratar/förhandstittar och @Wildthing har skött allt film- och redigeringsjobb.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av MrMadMan:

Otroligt bra förhandstitt!
Du är kung Tompa!

Tusen tack! Fast hedras de som hedras bör - @Joakim Bennet pratar/förhandstittar och @Wildthing har skött allt film- och redigeringsjobb.

Oh. Pinsamt
Jag gillade dock din förhandstitt på Dirt3 också, så jag tar inte tillbaka ett ord!

Medlem

Tycker spelet ser riktigt trevligt ut och blev riktigt sugen på att spela det. Har inte spelat 1:an än men ska försöka göra det innan jag börjar med 2:an.

Väldigt bra med videorecension dessutom, fortsätt med det!

Medlem

Finfin förhandstitt FZ! Härligt att ni börjat leverera kvalitet även i videoutförande. Mycket positiv till denna utveckling, fortsätt så!


signatur

Imperator

12
Skriv svar