Den enorma Aion-patchen filmad

Robot
Den enorma Aion-patchen filmad

Spana in brudklänningar, flygande mattor och hoppande grismonster i denna bildliga försmak av vad Aion 2.5 bjuder på.

#aion


Medlem
Den enorma Aion-patchen filmad

Snygg grafik nu funderar man verkligen att gå över till detta från wow!

Medlem

Blev sugen på köra aion igen


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

Ja, oavsett vad man tycker om spelet går det ju inte att förneka att det är en väldigt ambitiös patch.

Inaktiv

Ser riktigt bra ut måste jag säga. Testade private på ett lan för 3 veckor sedan och kanske blir att lira något igen? Får se!

Medlem

snyggt visst, synd att spelet är så förbannat tråkigt bara

Medlem

Vafan? Försöker dem locka barn Ffrån Free Realms, förutom grafiken (omfg!) och instancen var allt BS enligt mig. Btw vet ngn om dom har fixat levlingen så man inte behöver grinda? (Den som säger att gringding är bra eller hardcore behöver tänka om...)


signatur

*spolier* årets spel 2011 = Guild Wars 2!!!

Medlem

Allt som ni ser på slutet efter "3.0" får ni vänta minst 1-2 år till på.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

De får striderna att se så flytande ut att man nästan blir sugen på att köra. Men jag vet att det är samma buttonmasheande skit som WoW egentligen. :/

GW2 och Blade & Soul, kom ut snart!

Medlem
Skrivet av Wartex:

De får striderna att se så flytande ut att man nästan blir sugen på att köra. Men jag vet att det är samma buttonmasheande skit som WoW egentligen. :/

GW2 och Blade & Soul, kom ut snart!

WOW! Har du fått de tidiga releaserna. Please I´ll give you 100€ for both of them :D.

Medlem

Har inte den där videon spridits på nätet ganska länge nu?

Medlem

Det är ju onekligen ett otroligt snyggt spel. Snyggare än många singel-player spel faktiskt.

Medlem

Jobbigt ryckig film. Är det så i spelet med?

Medlem
Skrivet av Evercast:

Jobbigt ryckig film. Är det så i spelet med?

håller med där speciellt roligt blir det i exemplen när dom byter till den nya snygga grafiken och det börjar lagga utav bara h-----e:)


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Inaktiv
Skrivet av Maistro:

Vafan? Försöker dem locka barn Ffrån Free Realms, förutom grafiken (omfg!) och instancen var allt BS enligt mig. Btw vet ngn om dom har fixat levlingen så man inte behöver grinda? (Den som säger att gringding är bra eller hardcore behöver tänka om...)

Grinding är en del av alla MMORPGn med levelsystem som någonsin existerat. Det som skiljer dom åt är hur de utför/maskerar det. Men om du menar att man har quests m.m att ta an ända till level cap så verkar det så, senast jag kollade.

Skrivet av Loxus:

Har inte den där videon spridits på nätet ganska länge nu?

Och din poäng är..?

Medlem
Skrivet av Maistro:

(Den som säger att gringding är bra eller hardcore behöver tänka om...)

Dagens barn måste ha en NPC numera som ger dem quest som säger att döda "20" krokodiller.

För att döda 20 krokodiller utan quest är =grinda. Det var bara 10 år sedan man grindade 2000 mobs/timme för att kunna få up sin run speed från 149 till 150 och samtidigt hade skit kul.


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem

Är Aion roligt eller? Har ett oöppnat exemplar här, ska kanske installera det. Bör jag?

Inaktiv
Skrivet av Voorhees:

Är Aion roligt eller? Har ett oöppnat exemplar här, ska kanske installera det. Bör jag?

Ja det är rätt underhållande. Det är ett välpolerat standard-MMO med lite intressanta inslag. Men vänta på 2.5 patchen vet jag. Bara någon vecka kvar.

Medlem
Skrivet av cybo:
Skrivet av Maistro:

(Den som säger att gringding är bra eller hardcore behöver tänka om...)

Dagens barn måste ha en NPC numera som ger dem quest som säger att döda "20" krokodiller.

För att döda 20 krokodiller utan quest är =grinda. Det var bara 10 år sedan man grindade 2000 mobs/timme för att kunna få up sin run speed från 149 till 150 och samtidigt hade skit kul.

Utvecklingen går väl framåt? Nästa steg i utvecklingen blir väl GW2 questing system hoppas jag. För mig får du gärna tycka att grinding är kul.


signatur

*spolier* årets spel 2011 = Guild Wars 2!!!

Medlem

Ser riktigt nice ut. Har spelat lite till och från sen release men aldrig riktigt orkat med längre perioder av den sinnessjuka grindingen. Men det är ju helt klart ett jäkligt sjysst mmo om man kan stå ut med det. Ska nog ta och testa det igen och kötta lite mobs med min sorcerer eller vad jag nu spelade som

Medlem
Skrivet av Voorhees:

Är Aion roligt eller? Har ett oöppnat exemplar här, ska kanske installera det. Bör jag?

JAAAA !

de e skit kul, har lirat 1 år nu, kommer aldrig tröttna

börja på perento, bara svenskar där

Medlem
Skrivet av Hydraah:
Skrivet av Voorhees:

Är Aion roligt eller? Har ett oöppnat exemplar här, ska kanske installera det. Bör jag?

Ja det är rätt underhållande. Det är ett välpolerat standard-MMO med lite intressanta inslag. Men vänta på 2.5 patchen vet jag. Bara någon vecka kvar.

2.5 släpps den 25th

men du kan lira 2.5 på PTS redan nu, om du vill

får min nya dator lagom till att det släpps, så man kan göra lite siege utan lagg

Medlem
Skrivet av Hydraah:

Och din poäng är..?

Att det inte är någon nyhet kanske?!

Medlem

Gief TERA! Needz teh open beta naaooooo

Medlem

Verkar schyst.. kanske dags och köpa in 1 månad och testa igen till den 25 maj..

Inaktiv
Skrivet av Evercast:

Jobbigt ryckig film. Är det så i spelet med?

Det är inte så i spelet också.
Många av Aions videor på kommande patcher brukar vara sådär.
Spelet flyter på bra såvida du inte har allt för gammal hårdvara.
Sitter själv med 4gb ram, Phemon processor och Amd Radeon 6850.
Sist jag spelade spelet kunde jag spela det utan några som helst problem.
Tänkte testa det nu igen och se om det är mer krävande än senast.
Senast jag spelade hade jag en gts250 vilket är ännu äldre än radeon 6850.


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

1
Skriv svar