Capcom avslöjar rekordsiffror

Robot
Capcom avslöjar rekordsiffror

"Resultatet innebär en historieskrivande milstolpe med totalt fem miljonsäljare", meddelar ett stolt företag.

#capcom, #dead-rising-2, #marvel-vs-capcom-3-fate-of-two-worlds, #super-street-fighter-iv, #lost-planet-2


Inaktiv
Capcom avslöjar rekordsiffror

Jag tror vi får se en Dead Rising 3 så småningom alltså. Hoppas det släpps till PC också, gillade DR2 på PC.

Medlem

Jag hoppas vi får sen lost planet 3 med förbättrade kontroller, menyer och modes. LP2 gameplay och design var kul, men allt runtomkring det som just kontroller och menyer var blääääh!

Medlem

Lost Planet 2 blev enligt mig en katastrof på Pc.
Sämre spel får man leta efter....men det gör sig säkert betydligt bättre på konsol


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag har inte köpt något Capcomspel sedan Okami 2008. Har de släppt något bra spel utöver alla sina fightingspel?

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag har inte köpt något Capcomspel sedan Okami 2008. Har de släppt något bra spel utöver alla sina fightingspel?

Phoenix Wright!

Medlem
Skrivet av Buio:

Jag tror vi får se en Dead Rising 3 så småningom alltså. Hoppas det släpps till PC också, gillade DR2 på PC.

Dead Rising 3 vill jag också se. Tvåan var ett av de få spelen som jag har varvat

Nej tack, inte "Lost Planet 3" för mig...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Monster hunter är ett grymt spel


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Bara att Grattulera, skönt att höra att det går bra för dem, Tycker Capcom levererar rätt så gedigna titlar under det senaste årtiondet och dom förtjänar det här.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Kul för dem. Alla de där spelen är skit dock.


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av Reize:

Kul för dem. Alla de där spelen är skit dock.

+1

Åmtinstånde för spelen i den där listan som jag spelat


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar