Brink närmar sig - se sista filmen innan släppet

Robot
Brink närmar sig - se sista filmen innan släppet

På fredag blir det parkour-pangpang så det står härliga till. Se släpprullen i vårt arkiv.

#brink, #bethesda, #splash-damage


Medlem
Brink närmar sig - se sista filmen innan släppet

Förbeställde detta spelet för något år sedan på Webhallen. Ge mig nu!! >_<


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Köpte det på Steam ikväll och laddat ner, är redo inför fredagen! Ska ladda upp med chili nötter och cola för för helgen hehe. Hoppas så sjukt mycket på detta spel

Medlem

HYPE!!! Jag tror starkt på Brink!!!

Medlem

Har också förbokat för länge sedan, har beställt en extra GTX570 för lite SLI action, då borde jag kunna köra liret på max settings 60fps. Cant wait. Längtar!!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Förbokan är lagd, löck and löwd!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Åh typiskt att inte plånboken tillåter detta hade så gärna velat hardcorat detta med en kompis på fredag.

Medlem

Fan vad värdelöst det ser ut. Precis som alla andra Bethesda-spel, i mitt tycke.

Medlem
Skrivet av bladefinor:

Fan vad värdelöst det ser ut. Precis som alla andra Bethesda-spel, i mitt tycke.

Dont ruin the positive energy here man!

Inaktiv
Skrivet av bladefinor:

Fan vad värdelöst det ser ut. Precis som alla andra Bethesda-spel, i mitt tycke.

Det är väl inte ens de som utvecklar spelet ditt ägg.


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av zaphiren:
Skrivet av bladefinor:

Fan vad värdelöst det ser ut. Precis som alla andra Bethesda-spel, i mitt tycke.

Det är väl inte ens de som utvecklar spelet ditt ägg.

Whatever... Min poäng är fortfarande att det ser skit ut, liksom alla spel utvecklade OCH utgivna av Bethesda.

Medlem

Mmm, om man skall gå efter denna filmen här så verkar ju spelet ha det mesta man vill för MP, men att SP inte är så bra som många kanske vill, själv är jag nöjd över att se alla + som jag associerar med MP.

http://www.youtube.com/watch?v=SiRSH6qhoyM

Medlem

Jag kan inte låta bli att störa mig på hur fula alla ser ut i spelet


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Jag kan inte låta bli att störa mig på hur fula alla ser ut i spelet

Snygghet och krig passar inte ihop

Medlem

Dom skulla visa lite mer slides som man kan göra i Brink såg inte nått sånt i den här videon

Medlem
Skrivet av bushkalle:
Skrivet av Javas:

Jag kan inte låta bli att störa mig på hur fula alla ser ut i spelet

Snygghet och krig passar inte ihop

Haha, visserligen inte. Och man ska ju kunna täcka för deras fula trynen med gasmasker t ex^^


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av bushkalle:
Skrivet av Javas:

Jag kan inte låta bli att störa mig på hur fula alla ser ut i spelet

Snygghet och krig passar inte ihop

Haha, visserligen inte. Och man ska ju kunna täcka för deras fula trynen med gasmasker t ex^^

Så sant så, ser framför mig David Beckham eller Cristiano Ronaldo i en krigszon, innan dem drar ut frågar dem alla "Har ni lite hårvax? - Ehm, nej. - Attans! Vill ju se bra ut där ute om jag skulle råka dö.", fast det behöver inte vara en gasmask verkar ju finnas en fågelskrämma säck man kan dra över skallen, SEXY haha!

Medlem
Skrivet av bushkalle:
Skrivet av Javas:
Skrivet av bushkalle:
Skrivet av Javas:

Jag kan inte låta bli att störa mig på hur fula alla ser ut i spelet

Snygghet och krig passar inte ihop

Haha, visserligen inte. Och man ska ju kunna täcka för deras fula trynen med gasmasker t ex^^

Så sant så, ser framför mig David Beckham eller Cristiano Ronaldo i en krigszon, innan dem drar ut frågar dem alla "Har ni lite hårvax? - Ehm, nej. - Attans! Vill ju se bra ut där ute om jag skulle råka dö.", fast det behöver inte vara en gasmask verkar ju finnas en fågelskrämma säck man kan dra över skallen, SEXY haha!

Haha, that made my day!


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar