Två Tales-titlar bekräftade för Europa

Robot
Två Tales-titlar bekräftade för Europa

Namco Bandai meddelar att Tales of Graces F och Tales of the Abyss snart finns tillgängliga på våra breddgrader.

#namco-bandai, #tales-of-graces-f, #tales-of-the-abyss


Medlem
Två Tales-titlar bekräftade för Europa

FY FAN VAD NICE

BME
Medlem

äntligen lite dålig jrpg av klass till våra bredgrader


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

fa satan ge oss det till en riktigt bra konsol istället.. ea:360n =D

Inaktiv
Skrivet av Natrium:

fa satan ge oss det till en riktigt bra konsol istället.. ea:360n =D

Ska man vara sån så vill jag säga att 360 fick Tales of Vesperia, som jag gärna vill ha ps3 versionen av

Weeheheheeee, glädje yra kl 23:40.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Tales of The Abyss har faktiskt riktigt skön dialog och gruppdynamik mellan huvudpersonerna och antagonisternas gäng, och är ett av de få från grunden japanska spelen där jag tycker att amerikanska dubbningen fungerar riktigt bra.

Medlem
Skrivet av Kharif:
Skrivet av Natrium:

fa satan ge oss det till en riktigt bra konsol istället.. ea:360n =D

Ska man vara sån så vill jag säga att 360 fick Tales of Vesperia, som jag gärna vill ha ps3 versionen av

Ja det är ju bara det att PS3 fick ju dock efter ett år, men ändå Tales of Vesperia också.
Och så fick dom mer content , spela som Flynn mer än i storyn, man fick mycket mycker mer "skins" och flera feta nya magier etc etc.

Inaktiv
Skrivet av Natrium:
Skrivet av Kharif:
Skrivet av Natrium:

fa satan ge oss det till en riktigt bra konsol istället.. ea:360n =D

Ska man vara sån så vill jag säga att 360 fick Tales of Vesperia, som jag gärna vill ha ps3 versionen av

Ja det är ju bara det att PS3 fick ju dock efter ett år, men ändå Tales of Vesperia också.
Och så fick dom mer content , spela som Flynn mer än i storyn, man fick mycket mycker mer "skins" och flera feta nya magier etc etc.

Fast Ps3 versionen lämnade aldrig japan, det vet du väl?

Medlem
Skrivet av Kharif:
Skrivet av Natrium:
Skrivet av Kharif:
Skrivet av Natrium:

fa satan ge oss det till en riktigt bra konsol istället.. ea:360n =D

Ska man vara sån så vill jag säga att 360 fick Tales of Vesperia, som jag gärna vill ha ps3 versionen av

Ja det är ju bara det att PS3 fick ju dock efter ett år, men ändå Tales of Vesperia också.
Och så fick dom mer content , spela som Flynn mer än i storyn, man fick mycket mycker mer "skins" och flera feta nya magier etc etc.

Fast Ps3 versionen lämnade aldrig japan, det vet du väl?

Det visste jag dock inte. Fi fan va trist isåfall jag skulle kunna införskaffa fan en ps3 bara för det spelet

1
Skriv svar