Modern Warfare 3 bekräftat med fyra teasers

Robot
Modern Warfare 3 bekräftat med fyra teasers

Krig i USA, Storbritannien, Frankrike och Tyskland. Spana in i vårt arkiv.

#nyhetstips, #call-of-duty-modern-warfare-3


Medlem
Modern Warfare 3 bekräftat med fyra teasers

Låt mig gissa, en amerikansk/engelsk supersoldat räddar världen helt på egen hand?

Medlem

Hälften amerikan, hälften britt, hälften fransman och hälften tysk. Supersoldat Ryan Günther Francois London.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Harpa:

Hälften amerikan, hälften britt, hälften fransman och hälften tysk. Supersoldat Ryan Günther Francois London.

Hur är kan man vara 200% människa?


signatur

woop woop

Medlem
Skrivet av Harpa:

Hälften amerikan, hälften britt, hälften fransman och hälften tysk. Supersoldat Ryan Günther Francois London.

Rofl!

Medlem
Medlem
Skrivet av Aléa:
Skrivet av Harpa:

Hälften amerikan, hälften britt, hälften fransman och hälften tysk. Supersoldat Ryan Günther Francois London.

Hur är kan man vara 200% människa?

Han e ju super Soldat


signatur

Baaaoow Chicka Baoo Waaaoow

Medlem

Oj oj oj! Gillar fyra olika teasters med sina egna små "personliga" saker. Hoppas det här verkligen blir bra och dedikerade servrar. Annars blir det ignorera skiten.

Hoppas IW lärt sig efter MW2s icke dedikerade servrar.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

En fortsättning på MW serien vore ju alltid kul, frågan är bara om de kan leverera och stå upp mot BF3 när de kommer, vem vet.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Skrivet av Aléa:
Skrivet av Harpa:

Hälften amerikan, hälften britt, hälften fransman och hälften tysk. Supersoldat Ryan Günther Francois London.

Hur är kan man vara 200% människa?

När jag blir stor ska jag bli hälften Rockstjärna och hälften Brandman...och hälften mattegeni


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Dubbelpostande <3

Makes my heart bleed. Tur att jag ska grilla snart så jag kan dränka mina sorger i marinad.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Aléa:
Skrivet av Harpa:

Hälften amerikan, hälften britt, hälften fransman och hälften tysk. Supersoldat Ryan Günther Francois London.

Hur är kan man vara 200% människa?

Heter man Ryan Günther Francois London kan man nog vara precis vad man vill


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Hoppas att det här inte blir skit.
MW2 hade varit bra om det inte varit 101% konsol

Medlem

Så jävla lol... Copy pasta ala BF3 på Germany trailer.

Medlem

Ser fram emot att spela singleplayer, alltid stämmning i MWspelen.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Det positiva är att det kan inte bli sämre än BO.

Jag hade önskat att Andra världskriget hade kommit tillbaks, i en ny stil!

Medlem

Handlingen och uppdragen i Modern Warfare var väldigt bra men Modern Warfare 2 blev så inåt helvete ostigt. Hela kampanjen kändes väldigt B och överdriven imo.

Medlem

Blir inge mer cod för mig efter black ops. Har helt tappat förtroendet för serien.

Medlem

alltså elaka ryssar anfaller New York, Paris, London och Berlin i ett storskaligt surprise anfall och den tappre amerikanska hjälten måste räls-skjuta sig genom horder av onda araber, ryssar och eventuelt latinos/japaner.Fem speltimmar senare knyts storyn ihop med en intensiv och spännande slutstrid i ett kapat charterplan alternativt frakt fartyg där den lömske antagonisten blir nedkämpad efter en cut scene med några klyschiga skurk floskler.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

Någon som vet vad ryssen säger i slutet på alla teasers? Typ, hej jag heter Lars och i Makarovs namn skall jag förgöra dig...eller nåt


signatur

Game long and prosper

Snygg logga, eller, hälten gamla, hälften nya, grafikpolisen rynkar lite på pannan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Seriöst! Nu får amerikanerna ta och ge sig! Hitta på något eget istället för att härma andra (i detta fall, Battlefield 3).

Medlem

Bwhahahaha! lutar åt knock out till BF3:s fördel. de försöker helt enkelt för hårt

Medlem

Riktigt snygga teasers. Jag längtar till vintern.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Medlem
Skrivet av bladefinor:

Så jävla lol... Copy pasta ala BF3 på Germany trailer.

Bara för att huset rasar ihop?

Medlem
Skrivet av Arvid:
Skrivet av bladefinor:

Så jävla lol... Copy pasta ala BF3 på Germany trailer.

Bara för att huset rasar ihop?

Pretty much. Det är ju samma stuk på det hela. Sen kan man ju argumentera om hur de fick idén att använda samma städer (plus riktiga för den delen) som BF3 har.

Medlem

Någon med ryskt påbrå som kan förklara vad han säger i slutet på de 4 teasrarna :D?

Medlem

Tyckte verkligen de här fyra rullarna var så fruktansvärt intetsägande och ointressanta. En teaser ska väcka lite liv i mig, en liten stöt adrenalin som hintar om vad som är att vänta men här gäspade man bara...

Medlem

Trötta DICE får inga pengar av mig. Det blir MW3 hela vägen!


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

123
Skriv svar