Green Lantern i ny 3DS-film

Robot
Green Lantern i ny 3DS-film

Gröna lanternan spänner sina bärbara 3d-muskler.

#green-lantern-rise-of-the-manhunters


Medlem
Green Lantern i ny 3DS-film

Såg lagom ointressant på 3DS.

Medlem

Det här är väl baserat på ett spel? Jag tvivlar på att såna spel kan bli riktigt bra när de är baserade på filmen och med kort deadline.

Medlem
Skrivet av Karl:

Det här är väl baserat på ett spel? Jag tvivlar på att såna spel kan bli riktigt bra när de är baserade på filmen och med kort deadline.

Jag antar att du menar "det här är väl baserat på en FILM"??
Men jag tror denna är baserad på serien och inte filmen. För om jag inte är fel på det så har filmen inte en undertitel.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Karl:

Det här är väl baserat på ett spel? Jag tvivlar på att såna spel kan bli riktigt bra när de är baserade på filmen och med kort deadline.

Jag antar att du menar "det här är väl baserat på en FILM"??
Men jag tror denna är baserad på serien och inte filmen. För om jag inte är fel på det så har filmen inte en undertitel.

Ja jag menade en FILM.

Medlem

Lite petigt men karaktären heter nog Gröna Lyktan på svenska även om han kanske har en kusin som jobbar till havs

Medlem
Skrivet av Karl:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Karl:

Det här är väl baserat på ett spel? Jag tvivlar på att såna spel kan bli riktigt bra när de är baserade på filmen och med kort deadline.

Jag antar att du menar "det här är väl baserat på en FILM"??
Men jag tror denna är baserad på serien och inte filmen. För om jag inte är fel på det så har filmen inte en undertitel.

Ja jag menade en FILM.

Filmen och spelet är Baserad på en serie av DC Comics om man ska vara helt korrekt

1
Skriv svar