Halo: Reach-demo släppt

Robot
Halo: Reach-demo släppt

Ger en försmak av både singel- såväl som flerspelarläge för de som fortfarande inte testat.

#halo-reach, #microsoft


Inaktiv
Halo: Reach-demo släppt

"Demonen"?
Samt förstår inte varför en demo kommer EFTER själva spelet släppts, folk som gillar Halo har redan köpt de.
Edit:Kan vara bra att skriva rätt!

Medlem

inte för att racka ned på nyheten, snarare halo och demot efter en sådan här lång tid: Guada-whodalla-hell-cares

Inaktiv

Satt faktiskt och kollade igår ifall det fanns något demo på Halo 3, ODST eller Reach då jag börjat bli lite sugen på att lira dom. Har faktiskt inte vågat köpa dom då dom FPS jag provat på konsol inte varit något vidare.

Medlem

Halo: Reach är riktigt kul i multiplayer i mitt tycke Jag är inget bra på att skjuta med en kontroll, men spelet är roligt så man kör ändå. Finns så många olika spellägen så man har lite att göra. Har bara fått testa Rocket-cars, eller vad det hette, 1 gång... men det var riktigt roligt ^^. Mycket nöje Robineng om du drar ner det


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

Reach va ett riktigt bra spel, men ett demo nu är ju bara skamligt.

Medlem

Muuuuuu Mjölk mjölk


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

Det var annat förr, då kom ett demo långt innan spelet ens kommit ut i butik idag är demo tydligen bara intressant när spelet börjar avta i försäljning och man vill locka fler spelare.

Medlem

Första jag läser på den här siten som medlem, och det första man ser är en rad extremt negativa kommentarer för ett demo. Känns ju roligt.

Det är ju jättebra för alla som vill testa Halo, men inte kunnat göra det än. Naturligtvis görs det för att bygga upp hybris inför E3:s utannonseringar, och få fler att köpa Reach innan det blir för gammalt.

Och för allt i världen, om ni inte har lirat Reach ännu, ta chansen.

Medlem
Skrivet av Hawoket:

Muuuuuu Mjölk mjölk

K, hur har du tänkt att dom ska "mjölka" med ett demo som e helt j*kla gratis?

Det är snarare lite reklam eller PR.

Medlem
Skrivet av Kangaroo:

Första jag läser på den här siten som medlem, och det första man ser är en rad extremt negativa kommentarer för ett demo. Känns ju roligt.

Det är ju jättebra för alla som vill testa Halo, men inte kunnat göra det än. Naturligtvis görs det för att bygga upp hybris inför E3:s utannonseringar, och få fler att köpa Reach innan det blir för gammalt.

Och för allt i världen, om ni inte har lirat Reach ännu, ta chansen.

Absolut, ju fler demos det finns på spel ju bättre men jag tycker de kunde ha släppt detta demo när spelet kom istället för att vänta tills nu.

1
Skriv svar