E3 topp 30 – Mass Effect 3

Robot
E3 topp 30 – Mass Effect 3

Bioware släpper inte ut Shepard förrän i början på nästa år, men räkna med uppladdning nästnästa vecka.

#mass-effect-3


Medlem
E3 topp 30 – Mass Effect 3

Hoppas det kommer ut en fjärde bok oxo


signatur

Everyday I worry all day

Medlem

BioWare har börjat visa upp en del av kampanjen för mindre grupper, så vi kan med största sannolikhet förvänta oss gameplay från kampanjen under E3. Längtar så enormt!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Kan bli världens bästa spel!

Längtar något så enormt! Jag vet att det kommer en 3 minuter lång trailer på E3 som kommer få folk att rysa och tappa hakan men jag försöker ändå få kontakt med Casey men han fortsätter ignorera mig. =\


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

ME3 kommer bli världens bästa spel och är den ENDA anledningen till att jag bryr mig om e3 i år

Medlem

tycker inte alls att det var någon besvikelse att det skjöts upp, nu kommer det så mycket bra spel i alla fall så dem får gärna ta extra tid på sig att finslipa på sitt mästerverk.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

1
Skriv svar