Det luktar bränd fågel i filmarkivet

Robot
Det luktar bränd fågel i filmarkivet

Actionäventyret Dragon's Dogma visar hur du får förvuxen grip till middag.

#capcom, #dragons-dogma, #devil-may-cry-4, #resident-evil-5


Medlem
Det luktar bränd fågel i filmarkivet

hum.. fick lite hatkärlek till denna trailer :/
Fult men snyggt, men såg så illa ut men verkar vara kul... vet inte vad jag ska tycka

Medlem

Det var mig en jävel på att skjuta pilar snabbt..!


signatur

Imperator

Medlem

take the offensive!


signatur

Baaaoow Chicka Baoo Waaaoow

Medlem

Det ser rätt intressant ut, hoppas dom visar upp det på E3. En liten gameplay snutt är inte i närheten av tillräckligt som krävs för att hypa mig^^


signatur

Game long and prosper

Medlem

ser intressant ut

Medlem

Ser väldigt fram emot det här spelet, gillar upplägget och det ser riktigt kul ut. Samt av alla artiklar jag har hittills läst om spelet verkar dem ha något pågång.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Bara jag som tyckte lite synd om den fina fågeln?

Medlem

Verkligen hatkärlek! Svårt att säga vad jag tror ... kan bli grymt bra lika gärna som det ser ut att kunna bli pannkaka.


signatur

Have a good time!

Medlem

Jag gillar det jag har sett av det här spelet

Medlem

Uj - det såg riktigt bra ut ju...men det nog mindre bra ut längre fram då det står "ps, 360" utan något PC...antagligen


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av nanders:

Bara jag som tyckte lite synd om den fina fågeln?

Skrivet av S.S. Viator:

Stackars grip, jäkla djurplågeri...

Jag gillar inte heller när man dödar djur men i sagorna så har jag för mig att gryphoner är väldigt elaka If it bleeds we can kill it.

Medlem
Skrivet av MMO4Life:
Skrivet av nanders:

Bara jag som tyckte lite synd om den fina fågeln?

Skrivet av S.S. Viator:

Stackars grip, jäkla djurplågeri...

Jag gillar inte heller när man dödar djur men i sagorna så har jag för mig att gryphoner är väldigt elaka If it bleeds we can kill it.

I vilka sagor? I många antika mytologier däremot så är gripen en högt aktad varelse som står för makt och majestät. I bronsålderns Kreta troddes de skydda från ondska. Ibland trodde man att de vaktade stora skatter, och om någon ville ha skatten fick de svara på en gåta. Den som inte kunde gåtan blev lejon/örnmat.

Vill inte starta något nerd-war, utan bara dela med mig utav mina onödiga kunskaper.

Medlem
Skrivet av Xzander:
Skrivet av MMO4Life:
Skrivet av nanders:

Bara jag som tyckte lite synd om den fina fågeln?

Skrivet av S.S. Viator:

Stackars grip, jäkla djurplågeri...

Jag gillar inte heller när man dödar djur men i sagorna så har jag för mig att gryphoner är väldigt elaka If it bleeds we can kill it.

I vilka sagor? I många antika mytologier däremot så är gripen en högt aktad varelse som står för makt och majestät. I bronsålderns Kreta troddes de skydda från ondska. Ibland trodde man att de vaktade stora skatter, och om någon ville ha skatten fick de svara på en gåta. Den som inte kunde gåtan blev lejon/örnmat.

Vill inte starta något nerd-war, utan bara dela med mig utav mina onödiga kunskaper.

Eftersom jag skrev "har för mig" så betyder det att jag inte är så insatt men i dom flesta spel som jag lirat så dödar man grip. EverQuest, WoW... Jag vill inte heller starta nåt. Jag har spenderat allt för mycket tid på YouTube i helt onödiga diskussioner som inte leder nånstans.

Medlem

Såg kul ut. Skulle kunna tänka mig att spela det på PC...


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

värt att hålla ögonen på i alla fall

1
Skriv svar