The Baconing - tredje DeathSpank-spelet tillkännagivet

Robot
The Baconing - tredje DeathSpank-spelet tillkännagivet

Tredje och sista delen i den EPISKA DeathSpank-serien är att vänta för släpp till sommaren. Spana in teasern.

#deathspank, #deathspank-thongs-of-virtue, #hothead-games, #the-baconing


Inaktiv
The Baconing - tredje DeathSpank-spelet tillkännagivet

Gillade ettan starkt, men fastnade inte för 2:an, gillade bara inte tidsåldern de bestämde sig för. Får se hur detta är!

Medlem

Spelade demot på ettan och smågillade det, köpte det sedan och insåg att det var riktigt uselt och enformigt.

Humorn hade kanske varit lite roligt om inte alla pratade så saaaaaaakttaaaaaaaa, så man höll på o somna då man tröck sig igenom dialogerna.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Tyckte om både spelen väldigt mycket, tyckte de var hur roliga som helst att spela genom.

Älska den här trailern, speciellt "crraaaaaaap"-viskningen XD

Medlem

Tyckte demot var kul.. i någon minut... ledsnade... inget köp..


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Greeting, Spelunker! Ha, i love that word.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Har inte ens kört någon av de första, då jag inte varit helt övertygad av de filmer jag sett. Verkar vara en ny trend att trycka ur sig så många uppföljare som möjligt på kortast möjliga tid och ibland känns det som dom mjölkar mer än ARLAs bönder... vet inte vad man skall tycka om sådant.

På tal om Bacon, de borde haft den här som signaturmelodi:
http://www.youtube.com/watch?v=kymsFvliqJ4

Medlem

Ser ut som ett spel Kevin Bacon kommer att gilla. Kunde inte hindra mig

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Greeting, Spelunker! Ha, i love that word.

Spelunker-spelet var kul på sin tid.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

"But the domain name was already registered..."
- Craaaaaaaaaap

Fan va jag garvade Det här spelet är ett givet köp då jag älskade humorn i DeathSpank

1
Skriv svar