Lär dig om The Secrets Worlds story

Robot
Lär dig om The Secrets Worlds story

Funcoms kommande massiva onlinerollspel handlar till stora delar om att alla konspirationsteorier är sanna. Spana in hur Funcom tänker i vårt filmarkiv.

#funcom, #the-secret-world


Medlem
Lär dig om The Secrets Worlds story

Varför känner man sig inte dragen till ett MMO som utspelar sig i nutid =/
Ge mig en ny AO =( *Gråter*

Medlem

seså, torka dina tårar... tycker det ser lite smått intressant ut men misstänker att spelet kommer bli fail endå, fan jag vill ha gw2 nu! ett nytt Anarchy? inte troligt på närmare sikt, men du kan ju påverka funcom kanske http://forums.anarchy-online.com/showthread.php?t=495850


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Tror och hoppas att detta kommer bli grymt!

Är nyfiken på deras filosofi om inga levels, "play as you want" och så har jag alltid gillat deras combat system som kom med "Age of Conan". Storyn och berättar tekniken känns också mer välgjord och genomtänkt. Då jag inte har så mkt tid över för MMOs längre hoppas jag att detta kan vara en lösning.

Sedan får jag grymma vibbar av "Twin Peaks", "Da Vinci koden", "Mutant" bla av detta. Älskar konspirationsteorier, mystik och myter som har bas i verkliga världen!! Skönt att allt som släpps inte är high fantasy med tomtar och troll. Gillar det med men vill ha lite omväxling.

GW2 känns inte heller helt fel!
Men om TSW blir bra så får det nog bli det...orka mer än ett MMO.

Medlem

Var ju riktigt häftigt!

Fallout 3 vibbar när jag såg pariserhjulet, "Point Outlook"...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av FUtech:

Tror och hoppas att detta kommer bli grymt!

Är nyfiken på deras filosofi om inga levels, "play as you want" och så har jag alltid gillat deras combat system som kom med "Age of Conan". Storyn och berättar tekniken känns också mer välgjord och genomtänkt. Då jag inte har så mkt tid över för MMOs längre hoppas jag att detta kan vara en lösning.

Sedan får jag grymma vibbar av "Twin Peaks", "Da Vinci koden", "Mutant" bla av detta. Älskar konspirationsteorier, mystik och myter som har bas i verkliga världen!! Skönt att allt som släpps inte är high fantasy med tomtar och troll. Gillar det med men vill ha lite omväxling.

GW2 känns inte heller helt fel!
Men om TSW blir bra så får det nog bli det...orka mer än ett MMO.

Om du inte har så mkt tid över för MMO´s längre så borde nog fundera på gw2 igen, ingen månadskostnad, djup personlig story runt din egen karaktär som ett soloRPG, du kan ansluta dig till dynamiska events utan att behöva grupera dig med andra, dvs inget stående i städerna och shouta efter grupper eller healers. Combatsystem som tar hänsyn till positionering och inte autoträffar så att man faktiskt kan rulla undan en attack, + crafting, elit dungeons och world vs world pvp...etc


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Ish
Medlem

Lame.. Vill också ha ett nytt AO..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Har inte sett många företag som trott så mycket på det spel dom håller på med och som gjort så mycket för sina fans som funcom har gjort med detta, så jag tror och hoppas att det kommer bli helgrymt.

MMO's i fantasymiljöer är så sa**ns uttjatat vid det här laget, så det känns bra med något fräscht och nytänkande.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Det låter bra och spännande. Förrenderade filmerna ser galet bra ut, men in-game ser det obviously inte lika bra ut, men jag tycker inte heller dom fångar samma känsla heller. Det är som två olika världen. Jag skulle gärna se mer av en mörkare, dyster värld.

Medlem

Ska bli roligt att se hur de lyckas misslyckas denna gång. Inget fel på ambitionen iaf.

Medlem
Skrivet av FUtech:

Tror och hoppas att detta kommer bli grymt!

Är nyfiken på deras filosofi om inga levels, "play as you want" och så har jag alltid gillat deras combat system som kom med "Age of Conan". Storyn och berättar tekniken känns också mer välgjord och genomtänkt. Då jag inte har så mkt tid över för MMOs längre hoppas jag att detta kan vara en lösning.

Sedan får jag grymma vibbar av "Twin Peaks", "Da Vinci koden", "Mutant" bla av detta. Älskar konspirationsteorier, mystik och myter som har bas i verkliga världen!! Skönt att allt som släpps inte är high fantasy med tomtar och troll. Gillar det med men vill ha lite omväxling.

GW2 känns inte heller helt fel!
Men om TSW blir bra så får det nog bli det...orka mer än ett MMO.

Jag håller med dig fullkomligt, jag hoppas att spelet blir bra. Det verkar så jäkla kul att utforska alla konspirationsteorier


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar