Detta innehåller Driver-samlarutgåvan

Robot
Detta innehåller Driver-samlarutgåvan

Driver: San Francisco kommer med samlarutgåva - spana in film om vad den innehåller hos oss. Bland annat prydnads-, ingamebilar och lite annat smått och gott.

#driver-san-francisco


Medlem
Detta innehåller Driver-samlarutgåvan

Oj lever denna serien än. Trodde det senaste driver spelet skulle ta död på studion fo sure. Den borde gjort det om inget annat...
Märkligt att man missar game modes om man inte köper collectors ed. :S

Medlem

Förhoppningsvis kan man spela sig till samma saker, om nu inte priset är kraftigt rabatterat och bygger på att köpa till uppdrag och bilar.

Medlem
Skrivet av Fisse:

Oj lever denna serien än. Trodde det senaste driver spelet skulle ta död på studion fo sure. Den borde gjort det om inget annat...
Märkligt att man missar game modes om man inte köper collectors ed. :S

Var står det att man får nya game modes med collectors edition?

Medlem
Skrivet av Tomaz:
Skrivet av Fisse:

Oj lever denna serien än. Trodde det senaste driver spelet skulle ta död på studion fo sure. Den borde gjort det om inget annat...
Märkligt att man missar game modes om man inte köper collectors ed. :S

Var står det att man får nya game modes med collectors edition?

Det står inte, de visar det i filmen. Man fick nya singleplayer modes. En jag såg var Mass Chase, en annan var Taxi.


signatur

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Medlem

Fisse: Håller med, detta spelet skulle jag aldrig få för mig att förboka utan en massiv recension innan. Man vet inte om det blir flipp eller überflopp.

Medlem

Ursäkta mig FZ. men "smått och gott" stavas inte "smått och gått"...


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av Reize:

Ursäkta mig FZ. men "smått och gott" stavas inte "smått och gått"...

Slå mig med en spade


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

1
Skriv svar