Age of Empires Online ges släppdatum

Robot
Age of Empires Online ges släppdatum
Medlem
Age of Empires Online ges släppdatum

Förhoppningsvis så är detta spel bara uppvärmning inför AoE 4

Medlem

nej tack...tråkigt det vardet som f*n


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Ingenaning hur spelet är men det fick ganska svagt betyg av fz nån gång under betan o.O?
Men grafiken ser jävligt mysig ut o välgjord ut

Inaktiv

Om det inte ser ut som AoE 2 vill jag inte ha! RIP Ensemble Studios <3

Inaktiv

Asså vafan är det här? Ensemble Studios.. kom tillbaka och ge oss AoE 2 med snygg grafik och samma spelkänsla. Eller grafiken är inget måste.. bara spelkänslan och att det är balanserat.

Medlem

Tycker spelet var rätt kul faktiskt. Grafiken är charmig (är mogen nog att inte kräva macho-cool-muskel-edge-power-hyperrealism-grafik). Det enda som var störigt var såklart Games for Windows Live som man tappade kontakten med stup i kvarten vilket gjorde att man kastades ut ur spelet gång på gång. Fixas det kan jag mycket väl plocka upp det igen.

Inaktiv

Ska det vara så hopplöst svårt att göra ett liknande spel some AoE 2 ?

Medlem

Ser ut som att allt som gjorde AoE bra är borta. Nu känns som ett vanligt rts spel fast med (extremt tråkig) cartoon-grafik. Och sen undrar man vilken målgrupp de egentligen har med det här. Inte en enda gång får man se något mer än ett svärd genom en fruktkorg typ. Känns som de inriktar sig på att 4-5 åringar ska kunna spela det. Ser ut att bli en total flopp i mina ögon.

Medlem

Nog för att det inte är Age of Empires mer än i titeln typ, men spelet är riktigt kul ändå i mina ögon. Har plöjt bra många beta-timmar och ser fram emot en release

Medlem

Finns det inga reliker är det inget roligt


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Har inte provat på betan eller så men detta spel verkar inte ha en tillstymmelse av Age of Empires känslan i sig :/

Medlem

Nu fick jag lust att damma av AoE III

Får dock hoppas att 4an kommer snart och är bra, tycker inte betalsaker är bra i spel som detta.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

ser kul ut ^^

Medlem

Age of Empires passar inte med roliga TF2-gubbar, då blir det Settlers (3 och senare) av det! Gillas inte av en gammal Age of Empires-räv som mig själv. Älskar Rise of Rome mest

Inaktiv

Nej tack, jag är trött på onlinespel - kommer nog fortsätta spela AoE II istället!

Skrivet av Apministern:

Finns det inga reliker är det inget roligt

Bästa sakerna någonsin!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Sitter någon inne med en extra BETA-key är jag högst intresserad!

Medlem
Skrivet av Fuvve:

Sitter någon inne med en extra BETA-key är jag högst intresserad!

Är inte betan öppen nu (?)

Medlem
Skrivet av Hockey Stick:
Skrivet av Fuvve:

Sitter någon inne med en extra BETA-key är jag högst intresserad!

Är inte betan öppen nu (?)

Nope, verkar vara stängd...
http://www.gamesforwindows.com/en-US/ageofempiresonlinebeta/

1
Skriv svar