Infamous 2-demot ute nu

Robot
Infamous 2-demot ute nu

Ta dig in på det numer funktionella Playstation Store och ta dig an Coles nya äventyr innan dess släpp om några dagar. Kanske efter att du spelat klart ditt gratis-Infamous?

#nyhetstips, #infamous, #infamous-2


Medlem
Infamous 2-demot ute nu

För att vara, enligt utvecklarna, en stor förbättring av 1:a så tyckte jag att det var ganska likt. Men det är ju trots allt en demo, och man fick testa på några nya krafter. Blir nog inget köp för mig om jag har något annat att spela.

Medlem

ja komme fna inte in på PS store

Medlem

Har bokat och spelat demot ska köpa det här spelet snart

Medlem

Ica maxi säljer redan infamous 2 . För er som inte kan hålla fingrarna i styr och vill ha det lite tidigare än alla andra så vet ni vart de finns. Dock såg jag detta i Skövde. Igår. Men då borde de ju finnas på alla Ica maxi. Prisert var 650:-

Medlem
Skrivet av swizzy:

Ica maxi säljer redan infamous 2 . För er som inte kan hålla fingrarna i styr och vill ha det lite tidigare än alla andra så vet ni vart de finns. Dock såg jag detta i Skövde. Igår. Men då borde de ju finnas på alla Ica maxi. Prisert var 650:-

COOLT!

"Vi är ICA Maxi och vi har blivit sveriges bästa spelbutik någonsin" :D:D:D.
Undrar om någon annan spelbutik i världen har spelet för försöljning just nu;).

Medlem

Nice! Går och knäpper på ps3an direkt!
EDIT: Det verkar inte gå att tanka ner demot för tillfället


signatur

Game long and prosper

Medlem

Först måste man spela ut Mass Effect 2, sen L.A. Noire, sen Infamous och SEN kan man börja tänka på andra spel.

1
Skriv svar