Tung storytrailer från Prototype 2

Robot
Tung storytrailer från Prototype 2

Titulerad action, bjuder på action och sannerligen handlar det om action när giganterna Heller och Mercer möts för att göra upp om lite allt möjligt.

#nyhetstips, #prototype, #prototype-2


Medlem
Tung storytrailer från Prototype 2

Blev lite trassel med videokodningen - fixas as we speak Be patient my loves.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Okej. Men tror inte jag beöver vänta:D Om du hajar vad jag menar;).

Medlem
Skrivet av laxan96:

Okej. Men tror inte jag beöver vänta:D Om du hajar vad jag enar;).

<3


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Vänta nu.. Är man en annan som ska ta ihjäl Mercer från 1:an? If so..


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Inception musiken, snark.

Medlem
Skrivet av Jonkan:

Vänta nu.. Är man en annan som ska ta ihjäl Mercer från 1:an? If so..

Jepp det stämmer. "Revenge"

Medlem
Skrivet av laxan96:
Skrivet av Jonkan:

Vänta nu.. Är man en annan som ska ta ihjäl Mercer från 1:an? If so..

Jepp det stämmer. "Revenge"

Men crap..


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

tror inte på detta... 1:an var inte bra så jag tvivlar på att tvåan ska göra bättre ifrån sig.


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem
Skrivet av torylva:

tror inte på detta... 1:an var inte bra så jag tvivlar på att tvåan ska göra bättre ifrån sig.

Detta spelet är verkligen en smak sak. Antingen älskar/avgdar man det eller hatar man det/tycker det är kasst.

Medlem

Hmmm... Intressant. Första prototype var ganska bra. Klart godkänt iaf.

Skall hålla ögonen på detta.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Gillade ettan och eftersom tvåan ser exakt likadan ut så kommer jag nog gilla den med. Synd att det inte är som det var förr i tiden då varje uppföljare som kom så blev grafiken mycket snyggare. Blir bra när nya playstation och xbox kommer så att grafiken kan utvecklas igen.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem
Skrivet av Milky_81:

. Blir bra när nya playstation och xbox kommer så att grafiken kan utvecklas igen.

Eller så sätter du dig vid en pc


signatur

Game long and prosper

Medlem

Eh, jag tror att han menar att konsol hämmar pc-grafiken men jag kan ha misstagit mig.


signatur

Det var detta...

Medlem

Nej tack.


signatur

Imperator

Medlem

Gillade Prototype som fan så detta ser man fram emot.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem
Skrivet av Milky_81:

Gillade ettan och eftersom tvåan ser exakt likadan ut så kommer jag nog gilla den med. Synd att det inte är som det var förr i tiden då varje uppföljare som kom så blev grafiken mycket snyggare. Blir bra när nya playstation och xbox kommer så att grafiken kan utvecklas igen.

Personligen tycker jag det är viktigare att de utvecklar spelen, lägger till mer material och förbättrar gameplay, inte bara grafik, annars finns ju CoD som satsar på Grafik men inte mycket mer, saknar nyheter i Bf3 också än så länge så det ser ut att gå samma väg *trollface*

Första spelet var riktigt kul även om det var långt från perfekt och i behov av en rejäl finputsning, ser med nöje fram emot Prototype 2 och hoppas på bättre gameplay, fler förmågor och roligare AI
Samt att man slipper jaga targets som man ska "ta över", som förståts lyckas bli påkörda och liknande innan man når dem *suck*

Medlem
Skrivet av stormense:

Eh, jag tror att han menar att konsol hämmar pc-grafiken men jag kan ha misstagit mig.

Precis! (Det är PC jag har).


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

1
Skriv svar