Kartpaket till Bad Company 2 filmat

Robot
Medlem
Kartpaket till Bad Company 2 filmat

Vänta nu, finns inte redan dom banorna till PC?


signatur

Wai

Medlem

2 banor?


signatur

Kanelbulle

Medlem

Det är ju inga nya kartor typ =( bara speltypen på kartorna som är nytt. Det kan man inte kalla för kartpaket =(

Tack för kommentarerna, nyheten är uppdaterad. Jävla dumheter att döpa det till Map Pack 3 när det snarare handlar om nya spellägen till två gamla banor.

Medlem

Vad är det jag ser?!
ACOG till M14! Me likes it!

Medlem

Halvnytt men superbra, rush gametypen suger så grymt så det behövs verkligen fler banor för de bra speltyperna.

Medlem

Jag blir så trött... *facepalm*

Map pack = Kartpaket, inte sant? Detta handlar ju bara om game modes till olika redan inlagda kartor. Som de två första "kartpaketen"...

Inaktiv

Blev lite besviken där, trodde äntligen man skulle vilja spela BC2 men icke!

Medlem

Jag tycker om spelmekaniken i BC2 men brist på kartor är faktiskt en riktigt, riktigt stor nackdel.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

4x scope till M14 ser riktigt härligt ut! Ett av mina favoritvapen i spelet ser ut att bli ännu bättre

Och de måste släppa nya banor snart! varför inte importera alla bra banor från BC1 som hade, enligt mig mycket bättre banor än BC2...

Medlem

Jasså jasså, här ser man grejer xbox får som inte vi får... en röd punkt i siktet på mg36.. pc har ingen markering alls. acog sikte till m14... pc får inget alls.

sen.. vem fan lirar squad rush ?? gör mer kartor till vanliga rush!

Medlem
Skrivet av Lerner:

Jasså jasså, här ser man grejer xbox får som inte vi får... en röd punkt i siktet på mg36.. pc har ingen markering alls. acog sikte till m14... pc får inget alls.

sen.. vem fan lirar squad rush ?? gör mer kartor till vanliga rush!

Det var inte hardcore, kör du normal så har du rödpunkt i mg36-siktet även på PC.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av warh0g:
Skrivet av Lerner:

Jasså jasså, här ser man grejer xbox får som inte vi får... en röd punkt i siktet på mg36.. pc har ingen markering alls. acog sikte till m14... pc får inget alls.

sen.. vem fan lirar squad rush ?? gör mer kartor till vanliga rush!

Det var inte hardcore, kör du normal så har du rödpunkt i mg36-siktet även på PC.

Jasså.. stört att dom itne har det på hardcore med.

Medlem

Skärpning DICE, gör NYA banor nu.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

börjar bli lite less på dom conquest och rush banorna som finns.. dags att släppa nya kanske

Medlem

Dax att släppa ett sandbox-kit kanske och hålla en map making tävling? Jag är inte intresserad av de där spellägena så för mig är det inget nytt. M14 mod med 4x optisk zoom dock, naaajs!


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Kommer aldrig komma några nya banor.... bara nya modes till banorna som redan finns... Så jävla tråkigt

Medlem

så sakta det går på konsol :S

Medlem

Fan va ni gnäller. Oavsett vad som tycks så är det ändå gratis grejer vi får, fler game modes ja varför inte!?

Fler maps vore ju plus det också. Men inte fan klagar jag.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Jag såg bara M14 med rödpunktsikte, inte 4x...

1
Skriv svar