Aliens: Colonial Marines

Robot
Aliens: Colonial Marines

Heter fortsättningen på Aliens så mycket som Alien 3? Fel! Den sanna uppföljaren regisseras av Duke-utvecklarna Gearbox och går under namnet Aliens: Colonial Marines. Så nu vet du. Vill du veta ännu mer är det vår förhandstitt som gäller.

#gearbox-software, #aliens-colonial-marines, #duke-nukem-forever


Medlem
Aliens: Colonial Marines

Det här kommer bli så jävla gött, längtat sen jag läste det i PCgamer för ett antal år sedan.

Medlem

Kommer bli grymt!


signatur

AYY LMAO

Medlem

Trevligt. Tror det får svårt att knäcka Amnesia på skräckfronten, men om det håller samma klass som AvP2 så blir jag nöjd

Btw. Artikeln behöver en korrläsning eller två

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av MrMadMan:

Trevligt. Tror det får svårt att knäcka Amnesia på skräckfronten, men om det håller samma klass som AvP2 så blir jag nöjd

Btw. Artikeln behöver en korrläsning eller två

Kikade igenom en andra gång och fann några saker jag missade första vändan. Mer kaffe till redaktören!


signatur
Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Om jag hade kontrollerat situationen hade jag gjort det enda vettiga; skrikit som en liten flicka.

Haha! You and me both!

Ser så jäkla mycket fram emot denna titel, grafiken till trots. Det är stämningen, känslan när man sitter och darrar i soffan framför TVn, eller vid skärmen på skrivbordet som jag älskar (och hatar!).


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Från det ena till det andra så får man grattulera till 3500 dagar som medlem Carl!

Inaktiv

När kommer spelet då?

Hoppas dom gör ett bättre jobb än Rebellion.
Ska bli skönt att slippa predators också, människor mot marines är det som är roligast.

Medlem

Tack så mycket Fredrik för info om detta förbenade spel som jag, likt många andra troligtvis väntat på i en smärre evighet. Antar att det är bara att hålla tummarna nu då att det blir så bra som iallafall jag har fantiserat om.


signatur

Miner, don´t shoot!

Medlem
Skrivet av intro18:

Hoppas dom gör ett bättre jobb än Rebellion.
Ska bli skönt att slippa predators också, människor mot marines är det som är roligast.

hehe människor mot marines ja

Medlem

Hoppas de ser till att marines dör FORT om aliens kommer nära, att syra spray är i princip dödligt etc. Man ska inte ta 4-5 slag och sen bara regenna full hälsa lite snabbt.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Om COOP är i still med Left4Dead så kommer spelet vara en vinnare!

Medlem

Känns det inte lite fel att kalla Gearbox för "Duke-utvecklarna" ? De montera väl i princip bara hjulen på bilen och balansera dom?!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

"Co-op är alltjämt spelvärldens nya svarta..."

Jag förstår inte ovanstående citat. Svarta?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Styrman:

Om COOP är i still med Left4Dead så kommer spelet vara en vinnare!

You said it sister!

Medlem
Skrivet av Tybalt:

"Co-op är alltjämt spelvärldens nya svarta..."

Jag förstår inte ovanstående citat. Svarta?

Ja att det är poppis, standard, används gärna.

Medlem
Skrivet av Mesmerize:
Skrivet av Tybalt:

"Co-op är alltjämt spelvärldens nya svarta..."

Jag förstår inte ovanstående citat. Svarta?

Ja att det är poppis, standard, används gärna.

Lånar ditt svar och bygger vidare: http://en.wikipedia.org/wiki/The_new_black


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Är riktigt taggad på att få återvända till LV-426 med en Smartgun i högsta hugg! Hoppas det kommer snart...

Medlem

"...Gearbox redan har en Wii U-versionen i rullning."
Gör om gör rätt

Medlem

Jag trodde att det skulle bli mer av en L4D-klon. Synd!

Medlem

Så här tyckte Spoony efter att ha varit på E3-visningen:
http://spoonyexperiment.com/2011/06/16/e3-2011-aliens-colonia...


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Inaktiv

Länge tyckt om Alien spelen och kommer utan tvekan att lira detta med.

Medlem

"En snabb blick på vår rörelsesensor avslöjar att ytterligare fem röda punkter närmar sig illavarslande snabbt"

Jag hade för mig att det var vita punkter på radarn? Så är det på AVP2 (spelet) iaf.

Medlem

"Karaktärsmodellerna är inte särskilt avancerade, animationerna lämnar en del att önska men känslan av utsatthet är omedelbar."

Citat: "How did they cut the power man, they´re animals!"

Medlem

Mycket bra, en realistisk UI och frånvaro av HUD ger så ofantligt mycket bättre känsla, se bara på Dark Messiah och The chronicles of Riddick: Escape from butcher bay.

Medlem

Som jag har längtat till detta spel. Bryr mig inte så mycket om att det kanske är äldrat i animationerna och kanske spelsättet. Att igen få kriga mot aliens och denna gång tillsammans med kamrater, fyfan vad jag vill ha spelet! ))

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ilduce:

Från det ena till det andra så får man grattulera till 3500 dagar som medlem Carl!

Krikey! Tack Visste att det blev tio år i slutet av året men detta jubileum hade annars gått mig förbi.


signatur
Medlem

Kom inte detta ut förra året?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Kom inte detta ut förra året?

Nej, du tänker nog på Aliens vs Predator.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

12
Skriv svar