Super Mario 3DS – årgång 1988

Robot
Super Mario 3DS – årgång 1988

Fler klassiska Mario-krafter återvänder i rörmokarens 3DS-debut, avslöjar Nintendo.

#super-mario-3d


Inaktiv
Super Mario 3DS – årgång 1988

Ska dom släppa om allt eller? Räckte väl med Zelda..

Medlem

Nintendo är kung över alla mjölkare... Finns inget annat företag som har lyckats så bra inom det området!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Inaktiv

Vad vore Nintendo utan Mario- och Zelda-spelen?


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Lite stövelhoppande skulle inte sitta fel.

Moderator | Testpilot
Skrivet av V1per:

Nintendo är kung över alla mjölkare... Finns inget annat företag som har lyckats så bra inom det området!

Hur mjölkar dom? Gentemot nya cod spel och Assassins creed spel som kommer typ varje år så är ändå mario och zelda spelen nya och lägger till nya grejjerm ed varje ny titel. Grafik och diverse.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av V1per:

Nintendo är kung över alla mjölkare... Finns inget annat företag som har lyckats så bra inom det området!

Hur mjölkar dom? Gentemot nya cod spel och Assassins creed spel som kommer typ varje år så är ändå mario och zelda spelen nya och lägger till nya grejjerm ed varje ny titel. Grafik och diverse.

Ja du... Hur mjölkar dem...

Ska vi räkna upp hur många spel som kretsar kring Mario? Kring Link? Kring Donkey kong?

Dem vet att spel med dessa karaktärer kommer sälja bra, så därför fortsätter dem släppa spel med dem.

Ja, CoD och AssCreed mjölkar också, det ena utesluter inte det andra.

Sen ska det tilläggas att jag inte tycker illa om nintendos spel, jag älskar många av dem medans jag avskyr både CoD och AssCreed.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

1
Skriv svar