Konspirationen tätnar i Deus Ex

Robot
Konspirationen tätnar i Deus Ex

Svarta solglasögon, high tech-prylar och gott om mystik – senaste Deus Ex: Human Revolution-rullen är konspiratoriskt hemtrevlig.

#deus-ex-human-revolution-1


Medlem
Konspirationen tätnar i Deus Ex

Det här spelet är en värdig uppföljare, fantastisk atmosfär!


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

det kommer nog bli såå grymt..!

Medlem

Billig voice acting eller är det bara jag?

Medlem

Kommer att bli ett höjdarlir. Grafiken är nog inte den bästa men lyckas dom med atmosfären i spelet så då är det skitsamma. Billig "voiceacting" hmmm... Skämtar du?! Det är nog du. Sorry.

Medlem

Känner igen en del röster ifrån ettan, så för mig är det väldigt nostalgiskt.

Medlem

Voice actingen är det inget fel med, lip sync och animation är dock katastrof...

Kommer förhoppningsvis bli ett kul spel att köra igenom

Medlem
Skrivet av PsyX:

Billig voice acting eller är det bara jag?

Låter helt okej tkr jag!
Blev riktigt jävla taggad av den här trailern, ser faktiskt ut och bli en av de bättre konsolportarna!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Den svaga grafiken gör ingenting eftersom designen som genomsyrar hela världen är av världsklass. Dock är de otroligt fula animationerna ett orosmoment. Jaja, det blir en värdig uppföljare ändå hoppas jag.


signatur

Imperator

Medlem

Oj oj oj asså!


signatur

Meep!

Clint Eastwood gör ett bra jobb som Jensen Såg en längre sekvens häromdagen, 15 minuter tror jag det var, som gav mersmak.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det ser bättre ut än vad jag trodde det skulle bli. Synd bara att huvudpersonen är otroligt fånigt designad.

Medlem

Grym trailer!

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Clint Eastwood gör ett bra jobb som Jensen Såg en längre sekvens häromdagen, 15 minuter tror jag det var, som gav mersmak.

Var tvungen att googla.

Annars tänker jag alltid på Timothy Olyphant så fort jag hör Jensen prata.

Sorry "Höglund", jag skojade lite bara. Det fanns vissa likheter med Eastwood, annars så låter vissa av rösterna väldigt likt dem som fanns i första spelet.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Ish
Medlem

Vadå "Exclusive missions pack" ??


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Tobblish:

Voice actingen är det inget fel med, lip sync och animation är dock katastrof...

Kommer förhoppningsvis bli ett kul spel att köra igenom

Jo, lip sync i filmerna kunde varit bättre. Storyn och känslan går dock inte av för hackor! Har stora förhoppningar på spelet och hittills att döma av alla trailers ser de ut att kunna infrias!

Medlem

Ja det är en värdig uppföljare, press-demot var exceptionellt och gav verkligen blodad tand. Känns som en evighet innan Human Revolution - Nordic Limited Edition anländer för att inviga min nya dator...

Medlem

Älskar den där Oranga nyansen hela det här spelets atmosfär har


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Ja det är en värdig uppföljare, press-demot var exceptionellt och gav verkligen blodad tand. Känns som en evighet innan Human Revolution - Nordic Limited Edition anländer för att inviga min nya dator...

hörru du jag måste bara fråga, innehåller den samma saker som augmented edition?

Medlem
Skrivet av Apministern:

Älskar den där Oranga nyansen hela det här spelets atmosfär har

Folk har väl klagat så mycket att de inte vågade välja brun färg.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Dålig voice? jag tänkte på hur bra den var. Riktigt klassisk actionsfilmsstuk.

Medlem

Bra musik i trailern, påminner om den i ny a Tron filmen. Dock verkar detta spel tråkigt:/

Inaktiv
Skrivet av Tommy_h:

Blev riktigt jävla taggad av den här trailern, ser faktiskt ut och bli en av de bättre konsolportarna!

Konsolport? Vet du något som inte jag vet.
Deus Ex har alltid varit mycket bättre på PC, det skulle vara den ultimata besvikelsen om de skulle välja ett nytt spår nu..

Medlem
Skrivet av Aquilalore:
Skrivet av Tommy_h:

Blev riktigt jävla taggad av den här trailern, ser faktiskt ut och bli en av de bättre konsolportarna!

Konsolport? Vet du något som inte jag vet.
Deus Ex har alltid varit mycket bättre på PC, det skulle vara den ultimata besvikelsen om de skulle välja ett nytt spår nu..

Ja, så är fallet. Deus Ex 3 utvecklas för konsol och sedan portas till PC. Portningen kan förstås bli bra om de lägger jobb på att porta det ordentligt, och inte vara lata så det känns som att det är anpassat för en konsol rakt av.

Tror också det blir en av de bättre portningarna till PC. Ser fram emot det!
(rätta mig om jag har fel dock, kan ha blandat ihop det. Ganska säker på att det stämmer iof)

Medlem

Jag har inte lirat igenom ettan så kan någon vara vänlig och berätta vad ettan handlade om .)

Medlem
Skrivet av donhenri:

Jag har inte lirat igenom ettan så kan någon vara vänlig och berätta vad ettan handlade om .)

Köp spelet direkt! Det är ett måste


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av donhenri:

Jag har inte lirat igenom ettan så kan någon vara vänlig och berätta vad ettan handlade om .)

Köp spelet direkt! Det är ett måste

Så bra som alla har snackat om spelet så har jag redan förbokat det!!

Inaktiv
Skrivet av donhenri:
Skrivet av Tommy_h:

Köp spelet direkt! Det är ett måste

Så bra som alla har snackat om spelet så har jag redan förbokat det!!

Han syftade nog på första spelet om du inte har spelat det. Första spelet finns digitalt för hundralappen, men om du kollar på Steams reor så brukar det dyka upp där då och då för betydligt mindre.

Medlem

Annars finns ju bekvämt nog det mest på youtube, bara leta efter playthroughs, alternativt läsa sammanfattning av handlingen på wikipedia, sen titta på slutfilmerna/vissa viktiga moment i handlingen på youtube

12
Skriv svar