Mer information om Borderlands 2

Robot
Mer information om Borderlands 2

Fyra spelare i co-op, helt nya karaktärer och valuta. Bland annat.

#borderlands-2


Medlem
Mer information om Borderlands 2

"grymt stor och bufflig" errr, du kanske ska ta o läsa på lite mer ;D bufflig är han säkert, men stor, njääää, han är nämligen en dvärg


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

"What is Eridium (Phenazopyridine)?

Phenazopyridine is a pain reliever that affects the lower part of your urinary tract (bladder and urethra).

Phenazopyridine is used to treat pain, burning, increased urination, and increased urge to urinate. These symptoms are usually caused by infection, injury, surgery, catheter, or other conditions that irritate the lower urinary tract.

Phenazopyridine will treat the symptoms of a urinary tract infection, but this medication does not treat the actual infection. Take any antibiotic that your doctor prescribes to treat your infection."

Just sayin

Skrivet av Zymac:

"grymt stor och bufflig" errr, du kanske ska ta o läsa på lite mer ;D bufflig är han säkert, men stor njääää, han är nämligen en dvärg

Haha, tack för påpekandet.

Medlem

Får ju hoppas att dem får bort den stela känslan ur spelet.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Guld!

Hoppas verkligen att de lyckas bra med BorderLands 2 då jag älskade 1an när man körde med polare

Medlem

SPOILER ALERT för er som inte lirat klart spelet!

Tyckte att första spelet var kul, absolut(när man spelade med polare). Men slutet i första spelet var det sämsta slutet jag någonsin sätt i ett spel. Slutet förstörde allt. Under hela spelets gång så strävade man fram till slutet då man skulle få komma till the legendary alien vault... men man fick ju aldrig se något vault!!! vafan liksom...?


signatur

cags

Medlem
Skrivet av cags91:

SPOILER ALERT för er som inte lirat klart spelet!

Tyckte att första spelet var kul, absolut(när man spelade med polare). Men slutet i första spelet var det sämsta slutet jag någonsin sätt i ett spel. Slutet förstörde allt. Under hela spelets gång så strävade man fram till slutet då man skulle få komma till the legendary alien vault... men man fick ju aldrig se något vault!!! vafan liksom...?

The cake is a lie.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

"En av dem är Salvador, the Gunzerker, en stor, bufflig liten dvärg", stor liten?

Medlem
Skrivet av CybranM:

"En av dem är Salvador, the Gunzerker, en stor, bufflig liten dvärg", stor liten?

Stor i omkrets

Medlem
Skrivet av cags91:

SPOILER ALERT för er som inte lirat klart spelet!

Tyckte att första spelet var kul, absolut(när man spelade med polare). Men slutet i första spelet var det sämsta slutet jag någonsin sätt i ett spel. Slutet förstörde allt. Under hela spelets gång så strävade man fram till slutet då man skulle få komma till the legendary alien vault... men man fick ju aldrig se något vault!!! vafan liksom...?

Jag håller med att slutet kanske inte var så jäkla bra. Men tjacka ner: att det förstörde hela spelet? Hur blev allt det roliga plötsligt inte roligt? Du har liksom jäkligt konstig logik.

Sen kom DLC och särskilt Knoxx gav en den vault man hade hoppats på. Näe som helhet med alla patchar och dlc så är borderlands ett av de roligaste och kompletta fps jag har spelat

Medlem

Om detta kommer till PC hoppas jag att det blir en bättre portning än ettan var.

Vad jag tror om Borderlands 2:
Nya områden med "nya" vapen, nya karaktärer utan personlighet och ännu sämre DLC.

Inaktiv

Längtar så ögonen trillar ut. Borderlands är det bästa jaag spelat i denna generationen

Medlem

"En stor bufflig liten dvärg"

Det måste vara det senaste inom nutida skäggiga RPG-dvärgar.. en så kallad "Modern Dwarfare"!

Medlem

Yeeessss! Fasen vad gött! Längtar med stor spänning på detta. Älskade första spelet. Det klart bästa Co-Op spelet delat med Left 4 Dead 2 enligt min åsikt. Hoppas förbättringarna blir så bra som det låter

Medlem

YES!
har nästan 600h MP klockade.. och typ 15min sp

22 cappade chars (inkl moxis +1) och 2 pearlescent.. har nog sämst tur i världen

MEN.. bara 1 Brick


signatur

Phrost helt enkelt.

1
Skriv svar