Köp Splinter Cell HD Trilogy – om du vill

Robot
Köp Splinter Cell HD Trilogy – om du vill

"Det finns inget tvång i religionen", som imamerna säger. Och sannerligen inte på FZ heller! Men vi vill ändå upplysa er om att Splinter Cell-trilogin just släppts via Playstation Store.

#splinter-cell-hd-trilogy, #ubisoft, #splinter-cell, #splinter-cell-pandora-tomorrow, #splinter-cell-chaos-theory


Medlem
Köp Splinter Cell HD Trilogy – om du vill

Givet köp


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Pandora Tomorrow och Chaos theory är ju fruktansvärt bra!

Medlem

Trilogin kom idag och bara pandora tomorrow och chaos theory kostar 93kr. Första kostar dock 120kr eller 140kr, gömde hur mycket det låg på men det var iallafall dyrare än dom 2 andra.


signatur

ID software, FPS gudarna!

Skrivet av Gurra300:

Trilogin kom idag och bara pandora tomorrow och chaos theory kostar 93kr. Första kostar dock 120kr eller 140kr, gömde hur mycket det låg på men det var iallafall dyrare än dom 2 andra.

Det har naturligtvis stått "idag" hela tiden, bäste herrn! Men tack ändå.

Medlem

Härligt, spel från den tiden då Ubisoft var bra och inte bara gjorde om alla sina serier till mediokra actionspel.

Varför inte ha en box med alla spelen?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

hmm, först sa Ubisoft att dom inte skulle inkludera trophies i denna samling....kul om de nu gjorde det iaf=)

Medlem

Vadå Fattigmansversion SCCT är så jädra mycket bättre en alla MGS (Fanboy? hmm)
Aja spelar fortfarande SCCT med polare, bland det bästa, blir definitivt köp, men skulle hellre ha det till PC


signatur

Rwa?

Pansarknekt

Lite hårt och kalla det "fattigmansversionen" av MGS. Även om Metal Gear till PSX och NES var fenomenala.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Helt totalt mongo att det inte släpps till 360.. *sad panda*

Medlem

Om Sony will ha download sales får dom minsamm öka på bandbredden på sina servrar.

Jag försökte för några timmar sedan att ladda ned Driver SF, och fick ung. 700 kbit. Det skulle ta över 5 timmar på så litet spel som demon till DSF(1.3G).

Nu får jag i alla fall det dubbla.

Sony Store är riktigt dålig också tycker jag.

1. Bara vissa fasta belopp man kan för över med kort. Köpte ett Tetris för 90 kr nyss och var tvungen föra över 100 Kr då. Värdelöst.

2. Förut idag tror jag t.o.m att jag såg SCT till lägre pris boxed version än Sonys Store. Inte för leverans än vaklart, men ändå.

3. När jag hade gjort klart köpet trodde jag, och downloadat licensen så fanns bara Ring-knappen man kunde ta därifrån, och då fick man meddelande - Vill du avbryta köpet?

WTF - skapa förvirring för kunden.

4. När man söker med sökord på PS Store så får man ingen info om träffarna utan kan få 3-5 helt likadana headers till samma spel. Men när man går in på dessa en och en så möts först då av info om pris, och om det är en trial, full version eller trailer. Och det tar typ 5s varje gång man går in på en vald rad i träfflistan.

Dom verkar helt amatörer på att sälja och att göra det smidigt och lockande att handla hos dom.
Det blir om det absolut inte finns något annat sätt att köpa spelet man går till PS Store.

Så ja, nu känns det lite bättre när jag skrivit av mig frustrationen.....;)

Medlem

fattigmans MGS..hrmpf

Köpte MGS4 på rea förra veckan. Kul spel, gillar att man går hukad med gubbarsle i tio meter, sen 20 min mellansekvens....och sen gör vi likadant igen....

Att folk gillade skiten e otroligt

Medlem

Fan då har man ännu en orsak till att köpa ps3an då =/.


signatur

I have spoken..

Medlem

1080p... wow, blir positivt förvånad.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Köpte första och ska köpa de andra sen. Självklara köp för mig iaf.

Men jag stör mig verkligen på att man inte kan invertera Y-axeln på kameran

Medlem
Skrivet av IronCouncil:

Men jag stör mig verkligen på att man inte kan invertera Y-axeln på kameran

Du får manuellt invertera din hjärna. Så va det back in the day.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Gurra300:

Trilogin kom idag och bara pandora tomorrow och chaos theory kostar 93kr. Första kostar dock 120kr eller 140kr, gömde hur mycket det låg på men det var iallafall dyrare än dom 2 andra.

Det har naturligtvis stått "idag" hela tiden, bäste herrn! Men tack ändå.

Vad i hela satans helvete... what?

Skrivet av lolBEEF:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Gurra300:

Trilogin kom idag och bara pandora tomorrow och chaos theory kostar 93kr. Första kostar dock 120kr eller 140kr, gömde hur mycket det låg på men det var iallafall dyrare än dom 2 andra.

Det har naturligtvis stått "idag" hela tiden, bäste herrn! Men tack ändå.

Vad i hela satans helvete... what?

Jadu, jag håller med.

Medlem

Neat! Ni har inget in-game material man kan kolla på?


signatur

Game long and prosper

Medlem

Köpte Splinter Cell Quadrilogy till PC för 24 eller 29kr på Hemmakväll för två månader sedan. Ser ingen som helst anledning till att köpa en "HD port" till konsol när spelet redan funnits i "HD" till PC i så många år som är bra mycket billigare. Och då de är så gamla spel så fungerar dom finfint på äldre datorer också. Splinter Cell Trilogy till PS3 är helt enkelt slöseri med pengar.

Ser dock emot Ico & SotC till PS3 väldigt mycket.

Medlem
Skrivet av gurkoz:
Skrivet av IronCouncil:

Men jag stör mig verkligen på att man inte kan invertera Y-axeln på kameran

Du får manuellt invertera din hjärna. Så va det back in the day.

Nja, jag körde originalet på PC där man kunde invertera musen.
Däremot så har jag vant mig att inte köra inverterad mus längre, men med kontroll så måste jag fortfarande köra så. Tycker det är slappt att inte erbjuda alternativet.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Köpte Splinter Cell Quadrilogy till PC för 24 eller 29kr på Hemmakväll för två månader sedan. Ser ingen som helst anledning till att köpa en "HD port" till konsol när spelet redan funnits i "HD" till PC i så många år som är bra mycket billigare. Och då de är så gamla spel så fungerar dom finfint på äldre datorer också. Splinter Cell Trilogy till PS3 är helt enkelt slöseri med pengar.

Ser dock emot Ico & SotC till PS3 väldigt mycket.

Håller med, det ser inte bättre ut än på PC. Däremot var jag sugen på lite trophies

1
Skriv svar