Driver: San Francisco försenas till pc

Robot
Driver: San Francisco försenas till pc
Medlem
Driver: San Francisco försenas till pc

Skiter fullständigt i det: bestämde mig sen länge att inte spela detta pga ubifail drm samt inget stöd för rattar.
Massa jävla lama ursäkter för ett konsollskadat skitspel som i slutändan borde inte ens komma till PC. Så buhu att det försenas: kommer inte ens att "låna" det.

Medlem

Dom får väl roa sig med att spela demoversionen så länge - på konsoll

Inaktiv
Skrivet av Touhatsu:

kommer inte ens att "låna" det.

hahahah vaknat på fel sida eller?

Medlem

Jag är förvånad, ännu ett spel som försenas.
Hade inte tänkt köpa det av någon anledning, inte ens om man va miljonär.
Men Piratkopiering ligger på min lista!

Medlem

Konsolnissarna verkade inte imponerade av demot, men kanske förseningen kan innebära att kvalitén på PC-versionen blir högre? Drömma kan man ju, men annars kommer mycket annat skoj som man kan roa sig med.

Medlem

Dom gör det nog med flit så att konsoll versionerna kommer sälja mer.

Medlem

Försening + DRM = No deal!

Medlem

Va det inte detta spel som man va tvungen att vara Online hela tiden när man spelar?
Händer inte ofta men skoj om man tappar Internet, då får man inte spela längre...

Medlem

Tänkte köpa det och spela det innan Battlefield 3 kommer men blir det nog inget köp, tråkigt för dom!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Driver tänkte jag, lite småkul kanske (har precis mosat mig igenom GTAIV, ja jag vet jag är sen). Startade demoversionen och det första de snackar om är hur killen byter kropp o går in i en annan förare... Jag blev helt amazed och stängde av direkt. Det räcker tydligen inte idag med lite cops & robbers story utan man måste slänga in lite övernaturligt också. Detta kommer jag då aldrig köpa eller spela.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Ubisoft...

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20110727/nya-driver-kraver-...

Citat:

– Glöm inte att PC-versionen av DRVSF släpps simultant till konsoler, twittrades därefter.

Medlem

Jag provade skräpet på min xbox360, de hade fått till arcadkänslan, det medger jag, men demot i sig lockade då inte mig att införskaffa det till min pc, det och DRM-dyngan de begåvade spelet med, hehe no way : )


signatur

Retro.

Medlem

Tur jag inte tänkte köpa det till PC då, om jag tänker efter hade jag nog inte tänkt köpa det alls, lol

Medlem

Givetvis är det försenat, det förutsätter jag att spel är nowadays, dessutom suger spelet rätt hårt, provade dock 360 versionen... pcn är väl precis samma sak, varför skulle de ödsla tid och pengar på det?


signatur

Retro.

Medlem

Ni med konsol, varför tycker ni spelet suger apa?


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av stormense:

Ni med konsol, varför tycker ni spelet suger apa?

Ptja, finns inget i spelet som får mig att vilja utforska det, det känns slentrianmässigt, helkass demoleringsfysik, ointressanta miljöer, helknäppt det här med att byta bil, vad tänkte utvecklarna här?
O så deras förbannade DRM... (pc)

Nu ska jag ju dock erkänna att jag är pcanvändare ut i fingerspetsarna, och mina topspel genom tiderna är Deus Ex och Diablo.
Köpte en krysslåda, som jag egentligen bittert ångrar, och testade Driverdemot därigenom.


signatur

Retro.

1
Skriv svar