Topphemligt och pånyttfött spel till 360 avslöjas snart

Robot
Topphemligt och pånyttfött spel till 360 avslöjas snart

Den brittiska upplagan av Official Xbox Magazine utlovade tidigare i våras ett avtäckande av en pånyttfödelse av "ett av tidernas bästa spel". Då sköts avslöjandet upp, men i nästa nummer är det dags.


zsm
Medlem
Topphemligt och pånyttfött spel till 360 avslöjas snart

Bara det faktum att det är en exklusiv titel gör att jag blir besviken, oavsett vilket spel det är.

Medlem
Skrivet av zsm:

Bara det faktum att det är en exklusiv titel gör att jag blir besviken, oavsett vilket spel det är.

Intressant! Själv tycker jag att det borde komma fler exklusiviteter.. Nej vänta! BARA exklusiviteter!
Har svurit för mycket åt halvdassiga crossovers som nästan funkar bra, men som saknar det där lilla extra.

Medlem

Perfect Dark finns ju redan på att köpa på XBLA, så jag tvivlar på att det rör sig om det. Jag ger aldrig upp hoppet om ett nysläpp av Shenmue 1&2 med HD-grafik, men det lär väl röra sig om nåt helt annat.

Medlem

Det lär ju vara Syndicate

Medlem
Skrivet av Vippe:

Intressant! Själv tycker jag att det borde komma fler exklusiviteter.. Nej vänta! BARA exklusiviteter!
Har svurit för mycket åt halvdassiga crossovers som nästan funkar bra, men som saknar det där lilla extra.

Personligen vill jag inte se exklusiva titlar alls, inte för att jag bara har en konsol har både PS3 och Xbox 360. Ser bara totalt noll poäng i detta exlusivitets hell.

Medlem

System Shock 2!

Medlem

Elite 4!


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Midtown Madness

Medlem
Skrivet av MugiMugi:
Skrivet av Vippe:

Intressant! Själv tycker jag att det borde komma fler exklusiviteter.. Nej vänta! BARA exklusiviteter!
Har svurit för mycket åt halvdassiga crossovers som nästan funkar bra, men som saknar det där lilla extra.

Personligen vill jag inte se exklusiva titlar alls, inte för att jag bara har en konsol har både PS3 och Xbox 360. Ser bara totalt noll poäng i detta exlusivitets hell.

Konkurrens? Hade alla spel släppts till alla plattformar så hade det bara funnits plats för en plattform och den skulle vara svindyr. Så exklusiva titlar gynnar bara oss konsumenter i form av priskrig och att kunna köpa en konsol efter det spelbehov man har.

OnT: Kom på det, kan det kanske inte vara Deus Ex som är påväg i en HD-remake nu när Human Revolution är på väg?

Medlem

Ska bli spännande å se vad det blir!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Medlem

Banjo Kazooie HD


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Jetforce Gemini HD


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av InsaneSharky:

System Shock 2!

Vore kul att se en komplett remake på spelet med riktigt snygga ljus och skugg-effekter! Annars är ju känslan och skräckupplevelsen fortfarande helt fantastisk, får gåshud när jag tänker på det!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

zsm
Medlem
Skrivet av MachOne:
Skrivet av MugiMugi:
Skrivet av Vippe:

Intressant! Själv tycker jag att det borde komma fler exklusiviteter.. Nej vänta! BARA exklusiviteter!
Har svurit för mycket åt halvdassiga crossovers som nästan funkar bra, men som saknar det där lilla extra.

Personligen vill jag inte se exklusiva titlar alls, inte för att jag bara har en konsol har både PS3 och Xbox 360. Ser bara totalt noll poäng i detta exlusivitets hell.

Konkurrens? Hade alla spel släppts till alla plattformar så hade det bara funnits plats för en plattform och den skulle vara svindyr. Så exklusiva titlar gynnar bara oss konsumenter i form av priskrig och att kunna köpa en konsol efter det spelbehov man har.

OnT: Kom på det, kan det kanske inte vara Deus Ex som är påväg i en HD-remake nu när Human Revolution är på väg?

Det är nog snarare tvärtom tror jag. Istället för att det ska göras verktyg och knackas kod till två, tre, fyra olika plattformar hade utvecklarna kunnat fokusera på en enda och därmed ge oss konsumeter (som i ärlighetens namn inte bryr oss så länge vi får våra kära spel) titlar som är fullt optimerade för sin plattform.

Skrivet av nachoman:

Det lär ju vara Syndicate

Ja, enligt lagen om alltings jävlighet så lär det ju vara något som vi redan känner till.

Medlem
Skrivet av MachOne:
Skrivet av MugiMugi:
Skrivet av Vippe:

Intressant! Själv tycker jag att det borde komma fler exklusiviteter.. Nej vänta! BARA exklusiviteter!
Har svurit för mycket åt halvdassiga crossovers som nästan funkar bra, men som saknar det där lilla extra.

Personligen vill jag inte se exklusiva titlar alls, inte för att jag bara har en konsol har både PS3 och Xbox 360. Ser bara totalt noll poäng i detta exlusivitets hell.

Konkurrens? Hade alla spel släppts till alla plattformar så hade det bara funnits plats för en plattform och den skulle vara svindyr. Så exklusiva titlar gynnar bara oss konsumenter i form av priskrig och att kunna köpa en konsol efter det spelbehov man har.

OnT: Kom på det, kan det kanske inte vara Deus Ex som är påväg i en HD-remake nu när Human Revolution är på väg?

Det är inte direkt billigt att köpa alla konsoler heller bara för att man vill spela spel som tvunget ska vara "Exklusiva". Och det där med "Konkurrens" är en stor fet bluff. hört talats om Kartell? Om "konkurrens" nu fungerade som det skulle så skulle inte spelpriserna ha legat frusna på 600 sedan 2005. En konsol ger bättre optimerings-möjligheter och utvecklarna slipper lägga resurser på att göra dåliga portningar. Således får du dina Exklusiva titlar som alla då har tillgång till. sedan kan gnällspikarna sitta å skrika om konkurrens bäst dom vill. Jag vill ha spel och inte "konkurrens" för det kan jag då inte spela på.

Medlem

counter strike ? half life ?

Skrivet av MachOne:

Konkurrens? Hade alla spel släppts till alla plattformar så hade det bara funnits plats för en plattform och den skulle vara svindyr. Så exklusiva titlar gynnar bara oss konsumenter i form av priskrig och att kunna köpa en konsol efter det spelbehov man har.

Väldigt svårt att se hur fler mulitplattformspel skulle vara sämre för konkurrensen och hur det skulle leda till att det bara finns plats för en enda konsoll.

Tror det snarare skulle betyda hårdare konkurrens, mer press på tillverkarna och bättre marknadspriser. Striden skulle inte längre handla om vem som ägde de populäraste varumärkena, utan om vem som kunde få fram den bästa hårdvaran till lägst pris.

Kan tilägga att jag tror att exklusiva spel har en positiv effekt på spelkvaliteten i stort, det är betydligt lättare att göra spel om man bara behöver fokusera på en plattform, och det höjer ribban för multiplattformsspelen.

Medlem

Big Rigs HD!


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Iom att bakgrundsbilden är mer eller mindre exakt densamma som originalkartongen till Syndicate så satsar iaf jag på att det är uppföljaren till just Syndicate det handlar om.

Medlem
Skrivet av Typhor:

Om "konkurrens" nu fungerade som det skulle så skulle inte spelpriserna ha legat frusna på 600 sedan 2005.

2005?! Testa 95.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Syndicate, Gula bokstäver på blå bakgrund, samt kartong hinten. Starbreeze ftw!

Medlem
Youtuber
Skrivet av Boomer:
Skrivet av Typhor:

Om "konkurrens" nu fungerade som det skulle så skulle inte spelpriserna ha legat frusna på 600 sedan 2005.

2005?! Testa 95.

Vilket gynnar oss konsumenter om man räknar med inflation. Nu är inte jag så bra på vare sig ekonomi eller matte. Men ett spel 1995 kostade 1123kr i dagens pengavärde om man räknar på 4%'s inflation. Rätta mig gärna om jag har fel, för det kan jag eventuellt ha.


signatur

YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter

Medlem

Vad är en "AAA-status"?

Medlem

Grim Fandango?

Medlem

X-Wing!!!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Troligen kalkylatorn i windows... Enda spelet jag aldrig klarat...

123
Skriv svar