Darkfall 2.0 förändrar allt

Robot
Darkfall 2.0 förändrar allt

Inte mycket är sig likt när det pvp-fokuserade onlinespelet ömsar skinn.

#darkfall


Medlem
Darkfall 2.0 förändrar allt

Trevligt. Kanske börjar bli dags att ta en kik på Darkfall när dom släpper detta då.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Härligt att det här spelet får lite uppmärksamhet på dehär viset, de är ett sjuktligt kul spel!

Medlem

Äntligen, detta spel förtjänar all uppmärksamhet somd et kan få. Ni kanske borde överväga att recensera det när 2.0 släpps?

Medlem

Tycker att Darkfall är horribelt designat. Bara en massa gankande i start området, spawn död, spawn död ect.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Darkfall, synonymt med 5 års väntan och extrem besvikelse. Det ska MYCKET till, men jag förutspår mer snack och liten verkstad precis som förr.

Zerg och grindfest online, vackra landskap dock men i stort fullständigt meningslösa. En dag så lever spelet kanske upp till sin potential, men jag tvivlar stort på det.
Framför allt saknade jag innehåll för oss solo/små grupp spelare som inte var det minsta intresserad av kungadömen, och som det var så var insamling av resurser av alla dess slag och tillverkning det absolut värsta i historien, man var extremt begränsad till låg level pve innehåll, och då alignment systemet var fullständigt meningslöst var man en enkel måltavla för allt och alla, eftersom klan spelare hade både bättre tillgång till vapen och utrustning, hade macroat till sig höga spell stats eller liknande.

Nej, att vara utelåst från massa innehåll och och inte ha någon möjlighet att ha något kul med något annat, och att bli mördad konstant och förlora det pyttelilla man lyckats samlat på sig, då tappar man lusten väldigt snabbt. Jag har inget emot PvP, jag tycket det är långt roligare med mänskliga motståndare, men då ska man ha en chans att också.

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Tycker att Darkfall är horribelt designat. Bara en massa gankande i start området, spawn död, spawn död ect.

därför du ska joina en clan och spela med dom så slipper du det.
Har spelat 2 år nu och ser väldigt fram i mot ändringarna då jag gillar spelet som det är nu.

Medlem

De allra största problemen har väl egentligen varit att de tog så brutalt lång tid att komma upp i skills så de fanns inte någon chans för folk som hade ett liv bredvid datorn och inte hade lust att macra 24 om dygnet i ett par månader. På senare tid har de blivit bra mycket bättre skillgain overall och nu kommer de med "klass-system" gå mycket fortare att komma in i fighten (förhoppningsvis!)
Jag ser iaf fram mot de om de visar sig att man kan komma in i matchen som ny spelare.
Hade sjukt kul i starten av darkfall men sen fungerade de inte längre om man inte spela dag ut o dag in.
Hoppas på de bästa nu!

Medlem

Kul att Aventurine (utvecklarna) funderar på att kanske wipea karaktärer. Jag har spenderat odefinerat mycket tid på grinden i darkfall. Lätt att DF har en av de största grindsen i ett spel någonsin (iaf tidigare, är nerfat nu iofs), det är sinnessjukt... tur att 2,0 ändrar på det

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Tycker att Darkfall är horribelt designat. Bara en massa gankande i start området, spawn död, spawn död ect.

Något som faller mig i smaken, kanske dags att ta en titt på Darkfall?

FFA pvp är bland det bästa jag vart med om i ett MMO.

1
Skriv svar