GC: Ubisoft utannonserar sex PS Vita-spel

Robot
GC: Ubisoft utannonserar sex PS Vita-spel
Medlem
GC: Ubisoft utannonserar sex PS Vita-spel

Oj, Assassins Creed till PSV kan nog vara intressant. För tillfället har PSP bara några få intressanta spel. PSV som inte ens har kommit ut har mer intressanta spel. PSV kan nog dra ner DS/3DS från tronen.

Och ibland kommer bara dessa tråkiga nyheter. Som att PSV får ett försenat releasedatum, att Norge hittar mer olja..

Medlem

Jag hoppas Assassin's Creed inte blir särskilt bra för jag tänker inte skaffa en PS Vita.


signatur

Memento Mori

Medlem

Hoppas den blir bra som surfplatta. Något spel kanske man köper men inte det viktigaste. Hoppas den håller bättre än Play Station 3.


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av stormense:

Hoppas den blir bra som surfplatta. Något spel kanske man köper men inte det viktigaste. Hoppas den håller bättre än Play Station 3.

Hoppas jag med. Hoppas även med ett samarbete med någon annan webbläsare, kanske Opera.
Men det kommer nog inte bli på det viset. Så man får hoppas på att den får en bra webbläsare ändå.

Medlem

Standard Android webbläsare vore toppen. PSP webbläsare var ju bra på sin tid men hopplös nu om man gämför med de som finns i nya mobiltelefoner. Kör nu med Galaxy S men skönare att hålla i en PSP och i framtiden, hoppas, PSP Vita.


signatur

Det var detta...

1
Skriv svar