Robot
Battlefield 3

Vi har samspelet (nåja) i Battlefield 3:s co-op-läge och Dice lockar med en fullständig upplevelse värdig seriens namn. Här är våra intryck.

#dice, #battlefield-3, #ea, #battlefield-bad-company-2


Medlem
Battlefield 3

Haha Ze Germans!

Medlem

Riktigt NICE jag blir riktigt taggad. det kommer ju också en open beta i september

Medlem

När det gäller Co-Op blir det CoD för min del

Inaktiv

En dryg tysk som inte kan Engelska??? Hör å häpna


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

Så det slutade där..?
Med tyskens död..?
Pajja han allt..?

Det är la typiskt tyskar..
Den som gapar över mycket mister ofta hela stycket..

Man tycker ju att dom borde lärt sig..

^^

Medlem

"Med Bad Company-spelen visade att Dice mycket väl kan skapa underhållande singleplayerupplevelser"

Tillåt mig fnittra. BC2 var ett skämt när det gällde SP.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Inaktiv
Skrivet av StrongBad:

Tillåt mig fnittra. BC2 var ett skämt när det gällde SP.

Skulle inte direkt kalla det för ett "skämt". Rolig dialog, roliga uppdrag men sen kändes storyupplägget lite slentrian på vissa ställen. Tyckte det dög rätt bra med en lite lättare SP-upplevelse när det ändå är MP som talar.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

haha, han låter skön. Tyskar i Battlefield 3 blir något att se upp för.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jag hade blivit tokig efter ett tag på han, om håller på köra sitt eget race i coop

Medlem

Hehe... frustration över andra spelare är väl standard.
Häromdagen körde jag Killing Floor och kände då samma sak. Speciellt över melee-snubben som springer iväg och kör solo någonstans. Vi andra uppmanar honom att spela SP, men han replikerar med att det är roligare att spela solo i MP-läget. X-)


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Medlem

jag antar att coop är en liten extradel

Medlem
Skrivet av StrongBad:

"Med Bad Company-spelen visade att Dice mycket väl kan skapa underhållande singleplayerupplevelser"

Tillåt mig fnittra. BC2 var ett skämt när det gällde SP.

på vilket sätt är det ett skämt? det enda fps-liret jag pallat spela på konsol. orkar inte med fps på konsol annars. tyckte det var ett roligt spel som man kunde chillspela!

Medlem

En mw2 skadad tysk som partner måste ha pajat halva upplevelsen Hur som helst så ser bf3 bara bättre o bättre ut i mina ögon och öron

Medlem

Världens bästa spel... utan tvekan!


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Don't hate the game, hate ze player.

Medlem

Inte så konstigt att tyskarna har förlorat 2 världskrig med den samarbetsviljan i strid.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Jag dör! Vill ha spelet nu!


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Hoppas bara de faktiskt gör en helhjärtad co-op-satsning, och inte något jäkla hittepå. (3 multiplayer-banor med halvtaskig AI - det ska för bövelen vara en hel kampanj, åtminstone!)

För övrigt känns WW2-skämt jävligt old. Surt att din medspelare sög dock, förstör ju lite hela upplägget.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av najtrows:
Skrivet av StrongBad:

"Med Bad Company-spelen visade att Dice mycket väl kan skapa underhållande singleplayerupplevelser"

Tillåt mig fnittra. BC2 var ett skämt när det gällde SP.

på vilket sätt är det ett skämt? det enda fps-liret jag pallat spela på konsol. orkar inte med fps på konsol annars. tyckte det var ett roligt spel som man kunde chillspela!

Halo, Gears, Alan Wake, alla visar de prov på kvalitéer som BF:BC 1/2 är hästlängder ifrån när det gäller SP, till och med storyn i valfritt CoD (1-4) är bättre.
Bad Companys Singelplayer är ett plågsamt exempel på att Dice inte kan göra bra SP, och bör överlåta det åt folk som kan eller hyra in vettigt folk. Till och med SP i Unreal är bättre, och det säger en hel del ^^

Medlem

Zeer shöön


signatur

Hemsidan för min "persistent world server" för Neverwinter Nights 1:
http://genesisnwn.weebly.com/

Medlem

Fan va nice, synd bara att tyskj*veln förstörde allt...som dom är duktiga på.


signatur

Game long and prosper

Medlem
Medlem

Man förstår ju varför dom(tyskarna) förlorade kriget efter att ha läst artikeln.

Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av najtrows:
Skrivet av StrongBad:

"Med Bad Company-spelen visade att Dice mycket väl kan skapa underhållande singleplayerupplevelser"

Tillåt mig fnittra. BC2 var ett skämt när det gällde SP.

på vilket sätt är det ett skämt? det enda fps-liret jag pallat spela på konsol. orkar inte med fps på konsol annars. tyckte det var ett roligt spel som man kunde chillspela!

Halo, Gears, Alan Wake, alla visar de prov på kvalitéer som BF:BC 1/2 är hästlängder ifrån när det gäller SP, till och med storyn i valfritt CoD (1-4) är bättre.
Bad Companys Singelplayer är ett plågsamt exempel på att Dice inte kan göra bra SP, och bör överlåta det åt folk som kan eller hyra in vettigt folk. Till och med SP i Unreal är bättre, och det säger en hel del ^^

Håller inte med alls. Första gången jag spelade BC2 campaignen ledde det till att jag bestämde mig för att inte köpa spelet men härommmånaden så jag att det sjunkit rätt bra i pris så jag köpte det och började lirre mp med ett gäng kompisar och spelade om SP samtidigt. Fyfan vad den var kul när man fått in bad company "känslan" lekte runder med de flesta vapn på svåraste och hade som regel skitkul. Älskade sista banan ombord på flygplanet med allt skräp i luften när man blåser sönder alla stolar med ak-74(?)

Medlem

När kommer era intryck från 64 spelars multiplayer?

Medlem
Skrivet av Kogster:
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av najtrows:
Skrivet av StrongBad:

"Med Bad Company-spelen visade att Dice mycket väl kan skapa underhållande singleplayerupplevelser"

Tillåt mig fnittra. BC2 var ett skämt när det gällde SP.

på vilket sätt är det ett skämt? det enda fps-liret jag pallat spela på konsol. orkar inte med fps på konsol annars. tyckte det var ett roligt spel som man kunde chillspela!

Halo, Gears, Alan Wake, alla visar de prov på kvalitéer som BF:BC 1/2 är hästlängder ifrån när det gäller SP, till och med storyn i valfritt CoD (1-4) är bättre.
Bad Companys Singelplayer är ett plågsamt exempel på att Dice inte kan göra bra SP, och bör överlåta det åt folk som kan eller hyra in vettigt folk. Till och med SP i Unreal är bättre, och det säger en hel del ^^

Håller inte med alls. Första gången jag spelade BC2 campaignen ledde det till att jag bestämde mig för att inte köpa spelet men härommmånaden så jag att det sjunkit rätt bra i pris så jag köpte det och började lirre mp med ett gäng kompisar och spelade om SP samtidigt. Fyfan vad den var kul när man fått in bad company "känslan" lekte runder med de flesta vapn på svåraste och hade som regel skitkul. Älskade sista banan ombord på flygplanet med allt skräp i luften när man blåser sönder alla stolar med ak-74(?)

Själva spelandet i kampanjen är väl helt ok, men det är storyns som suger. På slutet blir storyn helt fucked up och ialf jag förstår inte mycket vad som händer. Storyn kändes ganska tunn och jag köpte helt enkelt inte den.

Medlem

COD: MW 3 kommer att ha månadsavgift till spelet så om man skall köpa FPS i år så är nog BF 3 bäst

Medlem

Uppenbart att man ska köra coop med en kompis och inte en dum tysk AI

12
Skriv svar