Vilken var Gamescoms bästa trailer?

Robot
Vilken var Gamescoms bästa trailer?

Världens största mässa är över för den här gången. Spelen var som vanligt många: Dota 2, Battlefield 3, Uncharted 3, Assassin's Creed: Revelations, Lollipop Chainsaw och mycket annat. Vilket spel tycker du hade Gamescoms bästa trailer?

#lollipop-chainsaw, #battlefield-3, #assassins-creed-revelations, #uncharted-3-drakes-deception


Medlem
Vilken var Gamescoms bästa trailer?

Hur kan inte Wildstar trailern vara med på den listan?

Edit: Red Orchestra 2 med för den delen..

Medlem

håller helt med om Red orchestra 2 den borde ju vara med etc.

Medlem

GW2, men då är de för att jag redan är hypad.

Medlem

Might and Magic Heroes VI klart bäst, de där ni länka va ju mest tråkig gameplay!

Medlem

Brukar ogilla den närmast fanatiska dyrkan av allt Battlefield 3 på denna sidan, men nu får jag faktiskt hålla med. BF3-trailern var bäst.


signatur

Imperator

Medlem

*Host* Battlefieldfanboys *Host*


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Lollipop Chainsaw var...något särskilt.

Medlem

Battlefield 3 var helt klart bäst.
Dock så måste jag påpeka att musikvalet till Assasin's Creed 2 gör att den hamnar på andra plats.

Medlem
Medlem

Skulle gärna vilja rösta på GW2 men det alternativet fanns inte :/, episk musik på trailern också. Jeremy Soule

Skrivet av UOme:

Hur kan inte Wildstar trailern vara med på den listan?

Haha håller med! Tycker Carbine och Pixar ska gå ihop och gjöra nån film utav detdär

Medlem

GW2 trailern är snygg.. BF3 trailern Blinkar, brusar och är sönderhackad gameplay, kanske för att det ska kännas som att man är i krig? jag älskar BF & har förbokat 3an, men Trailern är inte bra!
Assassins Creed & Batman A.C var inte så dåliga, men jag antar folk röstar på det spel de vill ha mest snarare än snyggast trailer!

-----

GC = http://destructoid.com/elephant/cblogs_peoples_choice_award.p...


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Helt klart grym trailer.

Medlem

jag är mest hypad på battlefield men lolipop chainsaw fick min röst pga att jag helenkelt gilla trailern mer

1
Skriv svar