E3: F.E.A.R. 3 på ny T.R.A.I.L.E.R.

Robot
Medlem
E3: F.E.A.R. 3 på ny T.R.A.I.L.E.R.

Dubbelt så mycket eldkraft, hälften så läskigt!

Medlem

Har bara blivit mindre och mindre läskigt sedan 1an

Medlem

Ska nog inte njutas som ett "läskigt" spel längre. 1an var underbart, 2an förfärligt, 3an ser ut att bli ett co-op spel som bara ska njutas.

...om det nu är kul återstår att se.

Medlem

Inte för att framstå som en idiot, men skulle alla kunna lägga av med kommentarer som: "Det kommer inte alls vara läskigt" eller "1:an är läskigast".

Jag hoppade till ett par gången i ettan ja, men jag blev inte så rädd att jag inte kunde sova om natten.

Sluta se detta som ett skräcklir och mer som ett co-op Actionlir istället!

Medlem

Det var iaf en mer creepy stämning över ettan .. den perfekta mixen av ockult och stenhård action

Inaktiv

Det här ser ju riktigt riktigt riktigt riktigt riktigt värdelöst ut............
vart tog FEAR vägen ?

Medlem
Skrivet av Zmizk:

Inte för att framstå som en idiot, men skulle alla kunna lägga av med kommentarer som: "Det kommer inte alls vara läskigt" eller "1:an är läskigast".

Jag hoppade till ett par gången i ettan ja, men jag blev inte så rädd att jag inte kunde sova om natten.

Sluta se detta som ett skräcklir och mer som ett co-op Actionlir istället!

Jag har alltid sett FEAR-spelen som ett actionspel med skräckinslag. Vilket gör att jag kan se framemot trean fast att den verkar bli mer actioninriktad. Speciellt då co-op delen verkar bli väldigt intressant.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

Deras tanke bakom "What is fear" slogan eller vad man ska kalla det, gör ju ingen nytta i det här spelet precis.

kommer bli skit

Medlem

Urk


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Det ser inte bara riktigt uselt ut, men visst är det väl fulare än 1:an? Är det konsollanpassning som ligger bakom måntro?

Medlem

Varför är det så jävla inne att förstöra namn på spel/filmer?
F.3.A.R
Vad ska nästa heta? F.E.4.R ?


signatur

<3

Medlem

Mina drömmar om fear är helt förstörda.


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

"E3: F.E.A.R. 3 på ny T.R.A.I.L.E.R." fick mig att dra pa smilbanden.


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Medlem

skrattar bara! fy fan för dem som körde ner den här serien i botten! tror det här blir ännu sämre:(


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Co-op tillför ingenting för mig. Önskar de lade resurserna på andra saker.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

F.E.A.R. var fantastiskt och tvåan var en värdig uppföljare (om än konsolskadad). Varför man vill förstöra hela serien genom påtvingad co-op i stil med Resident Evil 5 förstår jag helt enkelt inte. Jag vågar påstå att co-op är svalt nu.

Vad det som visats i trailers för trean har att göra med First Encounter Assault Recon att göra förblir dessutom ett mysterium (och grafikmotorn från ettan bör bytas ut vid det här laget).

1
Skriv svar