Inga fler Resistance för Insomniac?

Robot
Inga fler Resistance för Insomniac?

Den amerikanska utvecklaren kan tänka sig att lämna över Resistance-serien till någon annan i framtiden.

#insomniac-games, #resistance-3, #nihilistic-software, #resistance-burning-skies, #sony-bend, #resistance-retribution, #sony, #overstrike-1, #ratchet-clank-all-4-one


Medlem
Inga fler Resistance för Insomniac?

Hoppas Guerrilla tar över serien!

Medlem

Äntligen! Resistance är utan tvekan den här generationens tråkigaste spelserie, att Insomniac sitter och gör sådan skit är bara ett stort slöseri.

Medlem

wtf? fy fan heller, det kommer sluta som spyro nu och bara bli skit. Dumt av insomniac


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Bara dom inte lämnar ratchet and clank!!

Medlem

Varför inte bara göra slut på serien med trean? Aja, så länge Insomniac går vidare är jag nöjd! Hoppas dem tar tummarna ur röven och gör ett nytt Jak & Dexter, MAKE IT HAPPEN!


signatur

Killzone 2 förhandsbokat! : DD

Medlem

Ja, gå tillbaka till Ratchet!

Medlem

Varför ge bort det till andra? Avsluta det istället.....


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av NatsuX:

Varför inte bara göra slut på serien med trean? Aja, så länge Insomniac går vidare är jag nöjd! Hoppas dem tar tummarna ur röven och gör ett nytt Jak & Dexter, MAKE IT HAPPEN!

Jag håller med, shit är less på alla sequels som kommer hela tiden. Förut fick man ju vänta flera år på uppföljare. Blizzard vet hur man gör! När deras nya spel väl kommer så längtar alla för att det var så länge sen deras gamla kom.

Medlem
Skrivet av NatsuX:

Varför inte bara göra slut på serien med trean? Aja, så länge Insomniac går vidare är jag nöjd! Hoppas dem tar tummarna ur röven och gör ett nytt Jak & Dexter, MAKE IT HAPPEN!

Du vet att det är Naughty Dog som gör Jak & Daxter, va?

Medlem
Skrivet av NatsuX:

Varför inte bara göra slut på serien med trean? Aja, så länge Insomniac går vidare är jag nöjd! Hoppas dem tar tummarna ur röven och gör ett nytt Jak & Dexter, MAKE IT HAPPEN!

Fail


signatur

Everybody needs help.

1
Skriv svar