Tekken- och Street Fighter-ledaren möts i hård duell

Robot
Tekken- och Street Fighter-ledaren möts i hård duell

FZ bjuder på ett av de knasigaste spelklippen någonsin – förloraren tvingas bära kvinnokläder och får en looser-pepparkaka!

#tekken, #street-fighter, #capcom, #street-fighter-x-tekken


Tekken- och Street Fighter-ledaren möts i hård duell

Jag har publicerat långt över 3000 nyheter på FZ under de senaste åren. Trots det kan jag med fullständig övertygelse säga att jag aldrig publicerat en rubrikbild som denna tidigare, och jag trodde aldrig heller att jag skulle få chansen att göra det. Nu kan jag dö lycklig.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Jag har publicerat långt över 3000 nyheter på FZ under de senaste åren. Trots det kan jag med fullständig övertygelse säga att jag aldrig publicerat en rubrikbild som denna tidigare, och jag trodde aldrig heller att jag skulle få chansen att göra det. Nu kan jag dö lycklig.

Ditt liv är alltså fullbordat nu?

Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Sebastian Lind:

Jag har publicerat långt över 3000 nyheter på FZ under de senaste åren. Trots det kan jag med fullständig övertygelse säga att jag aldrig publicerat en rubrikbild som denna tidigare, och jag trodde aldrig heller att jag skulle få chansen att göra det. Nu kan jag dö lycklig.

Ditt liv är alltså fullbordat nu?

Yep, pinnacle of awesomeness är nådd, och allt sånt.

Medlem

Haha!

De såg ut att ha haft skoj.

Sebastian: Nästa mål kan vara att delta i en sådan där tävling. Då har du någonting att se fram emot.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Kan inget annat än att älska bilden ^^

Medlem

Ono trollar som vanligt.

Medlem

Street fighter vinner igen!
Säga vad man vill, men under de åren som de snackat om korsningen mellan de båda spelen så har de gjort några riktigt spexiga intervjuer.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Fiiiiiint...

Nu kanske ni ska ändra till rätt titel Street Fighter X Tekken då Tekken X Street Fighter fortfarande är i förproduktionen.
Och det är då alltså Capcom som torde vara bakom just detta jippo.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

den mest absurda promo som jag någonsin har sett, älskade den

Skrivet av DeKvittar:

Fiiiiiint...

Nu kanske ni ska ändra till rätt titel Street Fighter X Tekken då Tekken X Street Fighter fortfarande är i förproduktionen.
Och det är då alltså Capcom som torde vara bakom just detta jippo.

Helt sant, ändrat nu. Jag blev lurad av titeln på filmen som var "Tekken X SF" och inte tvärtom... Men jag har ändrat till rätt titel även i filmarkivet nu.

1
Skriv svar